Retino
Čo doplnok umožní?
- Ponákupnú starostlivosť na jednom mieste, ktorá šetrí až 75 % času
- Sledovanie všetkých zásielok na trase E-SHOP → ZÁKAZNÍK naprieč dopravcami
- Kompletnú správu vratiek a reklamácií vrátane samoobsluhy pre zákazníkov (bez tlačených formulárov)
- Automatizáciu komunikácie, ktorá zníži otázky na zákaznícku podporu
- Riešenie spätnej dopravy vrátane zahraničnej
- Vytváranie dobropisov v Shoptete vrátane refundácie na jeden klik
- Dokonalý poriadok v evidenciách stavov a stráženie termínov
- Pomôže znížiť počet nevyzdvihnutých zásielok
- Upozorní na problémové zásielky skôr než zákazník
- Poskytne presné dáta o výkone dopravcov, problémových zásielkach, vratkovosti tovaru atď.
- Zvýšiť spokojnosť zákazníkov a tým pravdepodobnosť ich opätovného nákupu
Základné vlastnosti doplnku
Volá nahnevaný zákazník so slovami: "Kde je moja zásielka?!" Ste na stretnutí s dopravcom, ale nemáte v ruke presné dáta? Naozaj sú pre vás dobierky stratové? – Otázky, ktoré môžu stáť tisíce eur mesačne. Retino Tracking je riešením.
- Zníži počet nevyzdvihnutých zásielok pomocou automatizácie
- Menej otázok na podporu vďaka informatívnym automatickým e-mailom
- Upozorní na problémové zásielky skôr, než zákazník, a to vďaka filtru a analytikám
- Presné dáta nielen o výkone dopravcov optimalizujú logistiku
- Všetky zásielky na jednom mieste (napríklad dopravcami aj krajinami)



API a Webhooky
Pre koho je doplnok určený?
Ako si doplnok aktivovať?
Retino má, rovnako ako väčšina externých služieb na Shoptet doplnkoch, svoj vlastný cenník.