Retino
Čo doplnok umožní?
- Dokonalý prehľad o všetkých vratkách a reklamáciách. Aj o ľuďoch, čo ich zakladajú
- Detailné obchodné štatistiky
- Automatické generovanie štítku na dopravu
- Automatické transakčné emaily a sms
- Stráženie termínov
- Reklamačné protokoly
Ako presne Retino doplnok funguje?
Vďaka doplnku prepojíte svoj obchod s rozhraním na správu reklamácií, kde uvidíte všetky informácie o každom prípade. Po prepojení už nemusíte nič robiť a môžete Retino začať využívať. Váš zákazník vďaka Retinu môže reklamácie zakladať online, priamo na vašom webe (úspora času pre vás a vašich zákazníkov) a vy máte všetky informácie okamžite.
Čo všetko Retino ponúka?
Úsporu času a peňazí
S Retinom a jeho automatizáciou ušetríte až 60 % nákladov na administratívu. A to už je dosť peňazí. Naviac, už vám nikdy neunikne žiadny termín. Už nikdy nebudete mať červenú recenziu, pretože ste na zákazníka zabudli.
Moderné rozhranie
Vďaka tomuto prepojeniu so Shoptetom, vy ani vaši zákazníci už nikdy nebudete prepisovať informácie o objednávkach zo systému do systému alebo dokonca opisovať z papiera (to je 20. storočie...). Presúvanie medzi Shoptetom a Retinom je na jeden klik, ale väčšinou to ani nebudete potrebovať, pretože všetky informácie o objednávke a zákazníkovi uvidíte priamo v doplnku Retino. Ako zákazníci Shoptetu od nás naviac dostanete zvýhodnené podmienky.
Históriu zákazníka
Za koľko si u vás kto objednal a koľko toho vrátil, takže uvidíte, kto vám priniesol najväčší zisk.
Automatizáciu
Preč sú doby, keď ste museli myslieť na všetko. Retino za vás urobí väčšinu úkonov automaticky, vy pre to nemusíte ani hnúť prstom. Tak napríklad:
- Automaticky založí prípad
- Vyrieši spätnú dopravu
- Rozošle transakčné emaily
- Postráži termíny
- Zistí zákaznícku spokojnosť
- Vytvorí reklamačné protokoly.
Štatistiky a analytiku
Retino vám o vašom podnikaní povie veľa vecí:
- ktoré produkty sa vracajú najčastejšie a prečo,
- ako sú s reklamáciami zákazníci spokojní (skvelá štatistika na marketing),
- kto vracia najviac,
- koľko máte otvorených prípadov, na čom je treba pracovať,
- kde vám horia termíny.
Vratky tovaru sú najkritickejším bodom na ceste vášho zákazníka. Nevyriešite ich dobre = zákazník odíde. Vyriešite skvelo = získate stáleho zákazníka. Vďaka doplnku Retino budete miesto červených recenzií na Heuréke mať vracajúcich sa zákazníkov.
Čo získate?
- Dokonalý prehľad o všetkých vratkách a reklamáciách. Aj o ľuďoch, čo je zakladajú
- Detailné business intelligence a štatistiky
- Automatické generovanie štítku na dopravu
- Automatické transakčné maily a sms
- Stráženie termínov
- Reklamačné protokoly