Retino
Čo doplnok umožní?
-
Automatizuje proces vrátenia tovaru a reklamácií
-
Usporí 75 % vášho času minutého na riešenie reklamácií
- Zaisťuje dokonalý poriadok a prehľadnosť
- Rieši spätnú dopravu, reklamačné protokoly a stráženie termínov
- Máme skvelú podporu a sme tu pre vás
Základné vlastnosti doplnku
Vďaka doplnku prepojíte svoj obchod s rozhraním na spravovanie reklamácií, kde uvidíte všetky informácie o všetkých prípadoch. Po prepojení už nie je potrebné nič robiť a môžete Retino začať využívať. Váš zákazník vďaka Retinu môže reklamácia zakladať online priamo na vašom webe (úspora času pre neho i pre vás) a vy máte všetky informácie okamžite pri sebe.
Prehľadnosť
S Retinom budete mať vo vratkách a reklamáciách konečne poriadok. Už žiadne tabuľky, papiere na stole ani uložené koncepty v emailu k vybaveniu. Retino Vám pomôže vratky a reklamácie riadiť efektívne.
Automatizácia
Opakujúce sa činnosti môžete nechať na našom robotovi. Komunikácia, riešenie spätnej dopravy, refundácie alebo reklamačný formulár, to všetko možno v Retina automatizovať. Naši zákazníci hovoria, že im Retino ušetrilo 75% času, ktorý predtým venovali riešeniu refundácií a reklamácií.
Zvýšenie zákazníckej spokojnosti
Zaistenie spätnej dopravy, rýchlejšie vyriešenie prípadu a dokonalá informovanosť o stave zaisťujú vyššiu zákaznícku spokojnosť. Koncoví zákazníci dávajú našim e-shopom neustále pozitívnu spätnú väzbu. A spokojný zákazník rovná sa opakované nákupy!
Meranie a štatistiky
Len to, čo meriate môžete zlepšovať. Retino Vám jasne ukáže pohľad na stav Vašich refundácií a reklamácií. S Retinom uvidíte počet prípadov v čase, dôvody vrátenia produktov, často vrátené výrobky a hlavne už spomínané zákaznícke hodnotenie.
Ako si doplnok aktivovat?
Prepojenie je otázkou okamihu. Stačí si objednať doplnok v administrácii Vášho e-shopu a potom sa registrovať v aplikácii Retina. Vďaka plnej integrácii s Shoptet platformou nemusíte nič iné inštalovať.
Retino má, rovnako ako väčšina externých služieb na Shoptet doplnkoch, svoj vlastný cenník.
Ako na reklamácie,
aneb doručením to nekončí, sa môžete pozrieť v tomto webinári