Chcete vytvárať vlastné doplnky?

Ste vývojár s nápadmi na rozšírenie funkčnosti Shoptetu? Vďaka našim API riešeniam môžete vytvárať doplnky, ktoré pomôžu e-shopom s ich prevádzkou a zlepšia ich efektivitu práce.

Či už chcete vyvíjať riešenie, ktoré budeme ponúkať na webe doplnkov, alebo pracujete na zákazke pre konkrétnu firmu, nižšie nájdete kľúčové informácie.

Nie ste si istí, ktorý typ doplnku je pre vás ten pravý? V nasledujúcom texte nájdete informácie o vývoji a distribúcii oboch typov doplnkov.


VEREJNE PONÚKANÉ SHOPTET DOPLNKY

Doplnky sa integrujú pomocou Shoptet API a sú ponúkané a dostupné na webe doplnkov k prenájmu (prípadne jednorazovému odkúpeniu) pre klientov e-shopov.

Podľa typu integrovanej služby sa následne dohodneme, či bude doplnok ponúkaný:

Ako postupovať, ak chcete vyvíjať doplnky pre web doplnkov?

  1. Odošlite svoj návrh doplnku → Ak chcete vyvíjať Shoptet doplnok alebo Premium doplnok, vyplňte formulár nižšie čo najpodrobnejšie.
  2. Schvaľovací proces → Posúdime, či doplnok zapadá do ekosystému Shoptetu, aké výhody prináša klientom a aká je jeho cenová politika.
  3. Schválenie a zmluva → Po schválení doplnku spoločne uzavrieme zmluvu. Získate prístup k interným systémom a môžete začať s vývojom.
  4. Vývoj, kontrola a spustenie → Pred spustením doplnok skontrolujeme a po technickom schválení dohodneme jeho oficiálne spustenie.

 

Chcem vytvoriť vlastný doplnok


ZÁKAZKOVÁ IMPLEMENTÁCIA

Oslovil vás klient, že chce vyvinúť napojenie na mieru? Áno, je to možné! Túto možnosť majú Shoptet Premium klienti, ktorí majú privátny prístup k REST API. Zákazková implementácia preto nie je možná pre klientov s tarifami Free až Enterprise.

Doplnky, ktoré vyvíjate na zákazku, nie sú verejne ponúkané na webe doplnkov.

Ako postupovať, ak chcete vyvíjať doplnok na zákazku?

  1. Podmienky spolupráce si dohadujete priamo s klientom.
  2. Nie je potrebné schválenie Shoptetu ani podpis zmluvy.
  3. Klient vám zabezpečí prístupy k interným systémom cez svojho Account manažéra.

Dôležité odkazy: