Názor odborníka

Shean, Vývoj a marketing

Poznámka u produktu může posloužit v případě, kdy se velmi často mění kódy u produktů v rámci více druhů zboží, a použití variant produktů tak není úplně vhodné. Pomocí doplňku příloha u produktu můžeme zákazníkovi umožnit vkládání příloh v případě, že nabízíme např. službu potisku/nášivky na produkty a potřebujeme uvést zaslání obrázku/loga, které by chtěl na produkt vytisknout/našít.

Poznámka aktivována například zde.

Ako doplnok vyzerá?

Prehľad vylepšení

6.1.2021

  • Možnosť povinné poznámky pri všetkých produktoch
  • Možnosť povinné prílohy pri všetkých produktoch
  • Možnosť nastavenie farieb tooltipu (pozadie a text), ktorý upozorňuje na povinnú poznámku, prílohu alebo oboje
  • Možnosť nastavenie maximálneho počtu nahrávaných príloh (max. 5)
  • Možnosť si individuálne nastaviť texty pre popisy, tooltipy a akcie
  • Možnosť si nastaviť povinnú poznámku pre jednotlivé produkty
  • Možnosť si nastaviť povinnú prílohu, počet súborov pre jednotlivé produkty
  • Možnosť zobrazenie miniatúr obrázkových príloh a následné listovanie v galérii po kliknutí na miniatúru (iba na šablónach tretej generácie – Step, Classic, Waltz, Tango, Techno)
  • Nový spôsob formátovania a ukladania poznámky i odkazu na prílohy do poznámky k objednávke

1.11.2019

  • Úprava textace poznámky pro jakýkoliv produkt

Hodnotenie

23 hodnotenie
(10)
(2)
(5)
(4)
(2)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.
MU Matty Urbanič
Nemôžem žiaľ pochváliť tento doplnok... Tajne som dúfala, že to bude fungovať... ŽIAĽ, nefunguje ak si zákazník objedná jeden produkt viac krát s inou poznámkou, alebo s inou prílohou tak doplnok zaznamená IBA TEN POSLEDNÝ produkt... Tým pádom tento doplnok STRÁCA VÝZNAM... 8 € mesačne minúť na niečo, čo NEFUNGUJE, sú to zbytocne vyhodné peniaze... Už keď ponúkam doplnok mal by riadne fungovať...
, mattyurbanic.com, 12.11.2021, 20:45
A Administrator
Rovnaký problém ako už je uvedené. Ak je viac kusov rovnakého produktu, poznámka stráca význam.
, dvereonline.sk, 21.04.2021, 14:16
PAP Poznámka a príloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat a i tento doplněk zase brzy vylepšíme. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde bude mimo jiné vyřešené vkládání stejného produktu s různými poznámkami.
Vývojár doplnku Poznámka a príloha k produktu, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:25
A Administrator
Doplnok vyzerá dobre, škoda že kôli drobnému nedostatku v nastavení je ťažko použiteľný. Pokiaľ totiž náš klient kúpi 1 ks hrnček s fotkou je všetko OK a funkčné. Pokiaľ by však chcel kúpiť 2, alebo viac kusov a bude ich vkladať do košíka po jednom (lebo inú možnosť nemá) a ku každému nahrá inú fotku výsledok je, že v košíku sa mu produkty zlúčia a ostane zachovaná len posledná nahraná fotka. Riešenie by bolo nezlučovať v košíku produkty u ktorých je nahraná iná fotka, alebo umožniť k produktu pokiaľ si zvolím napríklad 5ks nahrať aj 5x fotku.
, fotoposta.sk, 12.01.2021, 10:18
PAP Poznámka a príloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení produktu. Doplněk nenahrazuje variantu produktu, chování o přehrání je tedy správné. Vážně ale uvažujeme v budoucnu o updatu doplňku, kde bychom toto vyřešili. Před pár dny jsme updatovali doplněk a umožňujeme nahrát k produktu až 5 příloh (je nutné to nastavit v nastavení doplňku). V případě, že to nebude tolik vytěžovat server, máme v plánu přílohy rozšířit na 10 ks. Doufáme, že budete nyní o chlup více spokojeni.
Vývojár doplnku Poznámka a príloha k produktu, www.dklab.cz, 12.01.2021, 19:08

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Produkty alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.