Poslední zákazníci
Čo doplnok umožní?
- Zvýšiť dôveryhodnosť obchodu a celkovej konverzie
- Vzbudiť väčšiu dôveru v prehliadaný produkt a motiváciu k jeho nákupu
- Zobraziť celkovú predajnosť daného produktu
- Zobraziť pri produkte užívateľov, ktorí daný produkt naposledy zakúpili
- Nastaviť minimálny počet užívateľov, od ktorého sa začnú užívatelia zobrazovať
- Nastaviť maximálne číslo, kedy sa zobrazuje už len vami nastavená veta (napríklad Zakúpilo už viac ako 100 zákazníkov)
- Doplnok podporuje všetky jazykové mutácie a nastavenie vlastných textov
Zobrazením celkovej predajnosti a posledného nákupu vytvárate dôveru v produkt a vo váš e-shop. Tento osobitý marketingový prístup zlepšuje pocity zákazníkov, ktorí sa tak cítia súčasťou väčšieho celku. To môže zákazníka viesť k opakovaným návštevám a vďaka tomu môžete zvýšiť svoje konverzie.
Základné vlastnosti doplnku
V detaile produktu sa zobrazujú používatelia, ktorí naposledy zakúpili daný produkt. Interval, v ktorom budú používatelia vyskakovať, si môžete nastaviť v nastaveniach doplnku. Vyskakovaciemu oknu, v ktorom sa používateľ zobrazí, môžete nastaviť farbu textu, farbu pozadia a prípadne aj iný štýl.
Ďalším benefitom je jednoznačné zobrazenie celkovej predajnosti produktu. Ku všetkým, ale aj k jednotlivým produktom, môžete nastaviť číslo, ktoré sa bude pripočítavať k celkovej predajnosti. Môžete tu nastaviť minimálne a maximálne číslo, pri maximálnom čísle nastavíte vlastnú vetu pre vytvorené jazyky v nastaveniach doplnku.
Vlastné nastavenie doplnku umožňuje nastaviť:
- Vyskakovací widget
- Či sa má zobrazovať okno s používateľmi
- Maximálny počet zobrazovaných zákazníkov (najviac 10)
- Oneskorenie medzi jednotlivými zákazníkmi (v sekundách)
- Výber štýlu widgetu
- Nastavenie vlastnej farby textu
- Nastavenie vlastnej farby pozadia
- Koľko zákazníkov si objednalo
- Možnosť zobraziť údaje len u vybraných produktov
- Či sa má zobrazovať celková predajnosť produktov
- Minimálna hodnota, od ktorej sa má táto informácia zobrazovať
- Možnosť zmeniť pripočítanú hodnotu ku všetkým produktom
- Či sa má použiť limit pre maximálne číslo
- Možnosť vyplniť si vlastné maximálne číslo (najviac 1000)
- Nastavenie vlastnej farby textu
- Nastavenie vlastnej farby pozadia
Ďalej si môžete vybrať jednotlivé produkty, u ktorých môžete zmeniť pridanú hodnotu. Týmto si môžete ku každému produktu vytvoriť vlastnú pridanú hodnotu. V doplnku je tiež možnosť nastaviť texty pre všetky jazykové mutácie.
- Možnosť nastaviť text, kto naposledy zakúpil produkt
- Možnosť nastaviť text k celkovej predajnosti produktu
- Možnosť nastaviť text zobrazujúci sa u produktov s celkovou predajnosťou väčšou než je nastavená maximálna hodnota
Podrobný návod na nastavenie doplnku nájdete tu
Prečo vybrať tento doplnok
Doplnok vám umožní zákazníkom zobraziť pri každom produkte užívateľov, ktorí tiež zakúpili tento produkt. Tým zvyšujete vašu dôveryhodnosť a teda aj celkovú konverziu. Pre zvýšenie atraktivity môžete nechať zobraziť aj celkovú predajnosť produktu.
Pre koho je doplnok určený
Doplnok je určený pre Shoptet šablóny: Samba, Disco, Step, Classic, Waltz, Tango, Techno, Echo, Soul, Rock a Pop.
Ako aktivovať doplnok?
- Inštalácia doplnku je veľmi jednoduchá. Overte, že ste prihlásený do svojho Shoptet e-shopu, kam chcete doplnok inštalovať. Následne kliknite na "Objednať doplnok" na tejto stránke.
- Po objednaní sa tlačítko zmení na "Prejsť na nastavenie doplnku" - kliknutím na toto tlačítko budete automaticky presmerovaný na stránku, ktorá vás prevedie nastavením.
- Alebo sa dostanete do nastavení z administrácie svojho Shoptetu: Prepojenie -> Poslední zákazníci
Upozornenie
Dáta z nových objednávok sa sťahujú každý deň v noci. Pre prvé načítanie všetkých objednávok z e-shopu je nutné po inštalácii vykonať načítanie v administrácii doplnku. Pokiaľ tento krok nevykonáte budú sťahované objednávky iba od dňa inštalácie.