Pokročilé SEO
Čo doplnok umožní?
- Zvýšenie návštevnosti vášho e-shopu vďaka jeho lepšiemu umiestneniu vo vyhľadávačoch a cielenie na unikátne kombinácie kľúčových slov
- Možnosť vytvoriť si v e-shope pomocou parametrov produktov stovky a tisíce „virtuálnych“ parametrických kategórií
- Zamedzenie straty zákazníkov vďaka možnosti nastaviť si automatické presmerovanie adries produktov v prípade ich zmien
Chcete navýšiť organickú návštevnosť potenciálnych zákazníkov? Chcete byť viac vidieť vo vyhľadávačoch? V tom vám pomôže doplnok Pokročilé SEO. Vytvorte nové optimalizované kategórie z kombinácií parametrov jednotlivých produktov. Vďaka tomu môžu ľahko vzniknúť stovky a tisíce vstupných stránok so špecifickou kombináciou kľúčových slov.
Základné vlastnosti Pokročilého SEO
Parametrické kategórie
Z existujúcich parametrov variant a parametrov pre filtrovanie si môžete vytvoriť unikátne parametrické kategórie. Vďaka nim posuniete filtráciu na vašom e-shope o krok ďalej. Vyberte si rôzne kombinácie parametrov, vytvorte im unikátne meta title, description, nadpis, popis kategórie i URL adresu. Keď potom návštevník zaškrtne odpovedajúcu kombináciu filtrov, dostane sa na vami optimalizovanú kategóriu. Parametrická kategória môže a nemusí byť viditeľná pre návštevníkov v menu kategórií. Vždy je ale súčasťou súboru Sitemap.xml, takže je viditeľná pre roboty vyhľadávačov.
Pre príklad: Predávate fialové bavlnené tričko veľkosti M, ktoré je radené v kategórii „oblečenie“ a zahŕňa parametre „farba, tkanina, veľkosť“. V tejto kategórii si môžete vytvoriť novú parametrickú kategóriu, ktorá sa zobrazí, len ak si zákazník zvolí tieto 3 parametre (roboty vyhľadávačov ale vidia tieto parametrické kategórie všetky hneď). Zobrazí sa tak nová kategória s unikátnym popiskom, nadpisom a meta titulkom. Zákazníci, ktorí hľadajú napríklad „Fialové bavlnené tričko veľkosť M“, si tak ľahšie nájdu vašu stránku, aj keď túto kombináciu slov v bežných kategóriách vloženú nemáte.
Automatické presmerovanie
Táto funkcia zamedzí tomu, že sa po zmene URL adresy kategórie či produktu, bude návštevníkom zobrazovať neexistujúca stránka (Error 404). V nastavení doplnku Pokročilé SEO môžete jednoducho zaškrtnúť možnosť automatického presmerovania pri zmene URL adresy produktu a kategórie. O žiadneho potenciálneho zákazníka tak neprídete.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Všetci chceme, aby náš e-shop bol vo vyhľadávačoch dohľadateľný podľa najväčšieho možného počtu kľúčových slov. Aby to tak bolo, treba ponúknuť vyhľadávačom vhodne optimalizované vstupné stránky, ktoré budú presne odpovedať dotazom zákazníkov. Vďaka doplnku Pokročilé SEO si na pár klikov vytvoríte vstupné stránky na menej i viac hľadané dotazy a získate tak konkurenčnú výhodu oproti podobne zameraným webom.
Pro koho je doplnok určený?
Doplnok Pokročilé SEO je určený pre všetkých prevádzkovateľov e-shopov, u ktorých dáva filtrácia tovaru zmysel. Môže to byť móda, zberateľské predmety či náradie. Pokiaľ zákazníci hľadajú napríklad „Biele tričko veľkosť M“, máte možnosť na tento dotaz ľahšie vytvoriť a optimalizovať konkrétnu vstupnú stránku, aj keď túto kombináciu slov v bežných kategóriách vloženú nemáte. Obdobne môžete optimalizovať vstupnú stránku na dopyt „Aku vŕtačka Bosch“, pokiaľ sa zaoberáte predajom náradia.
Najčastejšie chyby
Chceme, aby vám tento doplnok fungoval čo najlepšie, preto sme pre vás spísali najčastejšie chyby, s ktorými sa stretávame:
- Tvoríte kategórie produktov miesto optimalizovanej filtrácie. Stretávame sa s tým, že parametrická kategória, napríklad s meta title a nadpisom „Pánske“, obsahuje všetky pánske tričká v e-shope. Pri tvorbe optimalizovaných kategórií sa zamerajte na konkrétnu kombináciu filtrov.
- Nedostatočne optimalizujete vytvorené parametrické kategórie. Pri tvorbe parametrických kategórií vynechávate niektoré dôležité filtre, prípadne nesprávne vyplňujete meta title, description, nadpis či URL adresu kategórie. Doporučujeme si spracovať analýzu kľúčových slov, podľa ktorej môžete lepšie optimalizovať obsah vo vašom e-shope.