Parametrické filtre a príplatky
Čo doplnok umožní?
- Lepšiu užívateľskú prívetivosť vášho e-shopu, ľahšie vyhľadávanie produktov
- Prehľadnejší e-shop
- Možnosť si parametre individuálne nastaviť a prispôsobiť
- Vďaka príplatkom možnosť nastaviť konfigurátor
Máte širokú ponuku sortimentu? Chcete, aby sa v nej návštevníci vášho e-shopu dobre orientovali? V tom vám pomôže doplnok Parametrické filtre. Vďaka nemu bude váš internetový obchod prehľadnejší a užívateľsky prívetivejší.
Vlastnosti Parametrických filtrov
Nastavenie parametrov pre filtrovanie
Aby ste mohli filtrovať, je potrebné mať správne nastavené produkty. Máte dve možnosti, ako si nastaviť parametre. Prvá z možností je ručne zadávať parametre do Parametrov pre filtrovanie v záložke Parametre v detaile produktu. Táto metóda však zaberie dosť času. Zvlášť, pokiaľ máte stovky či tisíce produktov.
Druhou možnosťou sú Šablóny variant. Tie sa hodia, pokiaľ máte jeden či viac produktov v niekoľkých variantoch. Miesto vyplňovania koloniek u jednotlivých produktov môžete jednoducho vytvoriť šablónu pre jednotlivé parametre a ich hodnoty. Ušetríte tak veľa času. Do jednej šablóny môžete pridať maximálne tri parametre. Viac o tvorbe šablón nájdete v našej nápovedi.
Napríklad: Predávate tričká rôznych farieb, materiálov a veľkostí. Ručne, alebo cez Šablóny variant teda musíte vytvoriť jednotlivé parametre a ich hodnoty pre filtrovanie. Vytvoríte parameter Farba s hodnotami biela, čierna, žltá a červená. Potom parameter Veľkosť s hodnotami S, M, L či XL a nakoniec Materiál (polyester, bavlna, semiš). Jednotlivé parametre potom priradíte k produktom a zvolíte hodnoty, v ktorých je produkt dostupný. Zákazník tak bude mať možnosť si vo výpise produktov filtrovať tovar podľa toho, čo potrebuje.
Príplatkové parametre (konfigurátor)
K produktom či ich variantám môžete v administrácii pridať príplatkové parametre. Tie fungujú ako konfigurátor a umožnia zákazníkovi si produkt poskladať tak, ako potrebuje. Napríklad, u potlače trička si zákazník môže zvoliť veľkosť potlače, farbu, materiál a ďalšie hodnoty, ktoré vopred stanovíte. Každá hodnota má svoju cenu, o ktorú sa výsledná cena tovaru navýši.
Príplatkové parametre môžete využiť aj pre upselling, kedy pomocou príplatkov pridáte k produktu napr. predĺženú záruku, možnosť darčekového balenia, či iné služby. Všetky informácie o nastavení príplatkov nájdete v našej nápovede.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Každému prevádzkovateľovi e-shopu ide o to, aby jeho obchod bol prehľadný a potenciálnych kupujúcich zaujal. Skúste preto zákazníkom ponúknuť možnosť si vďaka Parametrickým filtrom vybrať nielen tovar v akcii, novinky a podobne, ale aj podľa jednotlivých parametrov, ktoré sú pre rozhodovanie o kúpe dôležité.