Podobné produkty
Čo doplnok umožní?
- Udržať zákazníka v e-shope a zvýšiť pravdepodobnosť dokončenia objednávky
- Automatické zobrazovanie tovaru, ktoré je podobné (tzn. jeho alternatívy)
- Jednoduché nastavovanie – podobné produkty sa budú navzájom párovať, stačí ich teda nastaviť len u jedného z nich (k tejto funkcii je potrebný aktívny doplnok Súvisiace produkty)
Ponúknite zákazníkom ďalšie varianty tovaru, ktoré práve hľadá. Možno, že sa mu nepáči nejaký detail, ale práve vaša alternatíva ho nadchne. Alebo je produkt práve vypredaný. Nie však jeho náhrada! S touto funkciou vám už zákazník utečie len ťažko.
Vlastnosti Podobných produkov
Na stránke produktu sa po nastavení súvisiaceho tovaru zobrazia ďalšie produkty, ktoré majú podobné vlastnosti. Zákazník, ktorý si tovar ešte len vyberá, tak dostáva návrh na ďalšie produkty, ktoré sa mu môžu tiež páčiť. Ušetrí si tak čas, ktorý by inak strávil zdĺhavým prehľadávaním e-shopu. Tým pádom sa zvyšuje šanca, že zákazník nestratí trpezlivosť a nákup dokončí.
(Ak sú si produkty natoľko podobné, že sa líšia napríklad len farbou alebo veľkosťou, odporúčame ich nastaviť ako varianty produktu.)
Šablóna Pop:
Šablóna Samba:
V administrácii podobný tovar nastavíte priamo v editácii produktu pomocou kódov alebo názvov produktov.
Môžete si nastaviť maximálne množstvo podobných produktov, ktoré sa majú zobrazovať. A to priamo na produktovej stránke, tak aj v košíku (v košíku sú dôležité hlavne súvisiace produkty).
Odporúčame zaškrtnúť funkciu Vzájomné párovanie (k tejto funkcii je potrebný aktívny doplnok Súvisiace produkty). Vďaka nej prepojenie funguje obojsmerne. Podobné produkty sa previažu a budú sa zobrazovať ako podobné na stránke jedného aj druhého. Stačí teda nastaviť u jedného a u druhého sa automaticky zobrazí tiež.
Prečo si vybrať tento doplnok?
Nepáči sa zákazníkovi nejaký detail na tovare, ktorý si prezerá? Nie je si úplne istý svojím výberom? Chce mať viac možností, medzi ktorými sa chce rozhodovať? Nenechajte ho strácať čas hľadaním ďalších podobných produktov na vlastnú päsť a rovno mu ich ponúknite priamo na produktovej stránke. Mať pripravené ďalšie alternatívy sa vždy hodí - a zákazník ich nepôjde hľadať k vašej konkurencii.