Obľúbené produkty
Čo doplnok umožní?
- Umožnite vašim zákazníkom uložiť si ich obľúbené produkty a uľahčite im ďalší nákup
- Zdieľajte zoznam obľúbených produktov komukoľvek
- Možnosť zobraziť svoje obľúbené v košíku
Vašich zákazníkov určite často zaujme nejaký produkt, ktorý by chceli vložiť do obľúbených, aby sa k nemu mohli v budúcnosti vrátiť. To je teraz možné! Navyše je možné zapnúť zobrazenie obľúbených produktov v košíku.
Základné vlastnosti doplnku
Do obľúbených sa pridávajú produkty pomocou odkazu umiestneného v detaile a prehľade produktov. Pre funkčnosť nemusí byť užívateľ prihlásený, obľúbené sa ukladajú užívateľovi do dát prehliadača.
Prečo si vybrať tento doplnok
Doplnok má vlastné nastavenie, takže si ho môžete vyladiť podľa svojich predstáv! Môžete si zvoliť, či sa má štítok pri produkte zobraziť s vlastným textom, alebo formou srdiečka. Môžete si nastaviť aj či sa má vloženie do obľúbených zobrazovať formou textu alebo srdiečka. Nastavte si farbu odkazu pre pridanie a zmazanie. Vďaka editácii všetkých textov v administrácii doplnku tak nie je problém používať doplnok v akomkoľvek jazyku.
Vďaka doplnku Obľúbené produkty sa k vám budú zákazníci radi vracať, keďže budú mať pripravený svoj nákupný zoznam.
Doplnok funguje vo všetkých šablónach v katalógovom zobrazení.
Ako náhle to bude možné, je v pláne dorobenie funkcie ukladanie obľúbených pre prihláseného zákazníka odkiaľkoľvek.
Zdieľajte svoj nákupný zoznam
Určite sa vám niekedy stalo, že ste nakupovali s kamarátmi, alebo chceli niekomu niečo odporučiť. Museli ste poslať 10 odkazov na 10 produktov. Tomu je teraz koniec! Uložíte si produkty do obľúbených a v sekcii obľúbené produkty kliknete na zdieľať zoznam. Potom už len skopírovať odkaz, alebo jednoducho kliknite na tlačidlo kopírovať odkaz a môžete ho poslať komu chcete, jednoduché :)
Ako aktivovať doplnok?
- Vytvoriť si článok v administrácii Shoptetu, kde budú umiestnené obľúbené produkty.
TIP: do názvu článku napíšte "Obľúbené produkty", do URL adresy napíšte "oblubene"
KDE: Vzhľad a obsah -> Články -> Pridať článok - Vložte článok do menu
KDE: Vzhľad a obsah -> Menu -> Pridať - Prejdite do nastavenia doplnku
KDE: Prepojenie -> Správca doplnkov -> Marketing