Objemové zľavy
Čo doplnok umožní?
- Jednoduché definovanie objemových zliav
- Nastaviť si rôzne zľavové hladiny podľa celkovej hodnoty tovaru vloženého do košíka
- Určenie zľavových úrovní pre rôzne zákaznícke skupiny zvlášť
- Pre jednotlivé konkrétne produkty môžete zľavu prípadne aj zakázať
Nastavte cenovo výhodné podmienky pre zákazníkov, ktorí od vás nakupujú často a za vysoké čiastky. Sami si rozhodnite, od akej výšky objednávky poskytnete zľavy - raz ich zadáte a potom sa už o nič nestaráte. Zároveň ich ale môžete kedykoľvek zmeniť alebo zrušiť podľa potreby. Tiež je treba rozlišovať veľkoodber a bežný nákup.
Základné vlastnosti Objemových slev
V administrácii e-shopu zadáte napríklad, že pri objednávke nad 80 EUR dávate zľavu 10 % a pri nákupe nad 200 EUR ešte väčšiu zľavu, napríklad 20 %. Všetko ostatné za vás už postráži systém. Výšku zliav môžete nastaviť odlišnú pre rôzne zákaznícke skupiny a tak odlíšiť napríklad priamych spotrebiteľov od veľkoobchodných partnerov, neregistrovaných zákazníkov od VIP zákazníkov a podobne. (Ak by ste radšej dávali zľavy podľa počtu zakúpených kusov produktu, vyskúšajte doplnok Množstevné zľavy.)
U každého zákazníka máte prehľad o výške zliav, ktoré môže od vás dostať. Takto máte hneď jasno, aké výhody na vašom e-shope má.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Objemové zľavy sú výborným nástrojom pre nastavenie rôznych úrovní zliav podľa výšky objednávky, ktorý ovládate priamo v administrácii. Po zadaní sa už o nič nestaráte a systém všetky zľavy, vrátane konečných cien, počíta sám. Zároveň máte o všetkých zľavách vždy prehľad a okamžite viete, čo svojim zákazníkom ponúkate.
Pre koho je doplnok určený?
Doplnok sa hodí všetkým e-shopárom, ktorí chcú predávať viac. Zaujímavými zľavami podľa výšky objednávky môžete nielen prilákať, ale aj udržať tak veľkoobchodných, ako aj maloobchodných rentabilných zákazníkov a motivovať ich k tomu, aby si produkt zakúpili práve od vás.