Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Objemové zľavy odporúčame využívať ako jednoduchú alternatívu ku zľavovým kupónom, ak klient nechce riešiť ich distribúciu napríklad pomocou email marketingu. Stačí si len dobre prepočítať maržu na aplikovaných produktoch a na pár klikov nastaviť cenové hladiny a priradené percentuálne objemové zľavy. Vďaka tomu v kombinácii napríklad s doplnkom "podobné produkty" môžete razantne navýšiť celkovú hodnotu objednávky. Tento doplnok je veľmi praktický pre veľkoobchodných zákazníkov, či iný privilegovaný segment. Jediné, na čo si musíte dať pri nastavovaní pozor, je, aby ste v kombinácii s inými zľavami (množstevné, zľavové kupóny) neboli nakoniec nechtiac na objednávke po započítaní dopravy stratoví!

Ako doplnok vyzerá?

Prehľad vylepšení

11. 7. 2019

Do nastavení objemové slevy jsme nově přidali volbu "Aplikovat pouze v košíku". To znamená, že nyní máte na výběr, zda se objemová sleva aplikuje rovnou na detail produktu, nebo je viditelná až v košíku. Podle toho se také cena bude zobrazovat ve feedu. Toto vylepšení vám pomůže objemovou slevu lépe uchopit a vyberete si tu možnost, kterou budete sami preferovat.

Hodnotenie

0 hodnotenie
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Marketing alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.