Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Veľmi praktický doplnok pre B2B a B2C segmenty, ktorým sa oplatí predávať veľké množstvo rovnakých produktov. Doplnok sa zobrazuje v košíku a vďaka tomu sú klienti motivovaní a "live" si prepočítavajú cenu po navýšení počtu produktov. Spoločne s objemovými zľavami dokážete veľmi dobre zvyšovať objemy objednávok. Ale opatrne, aby ste sa neprepočítali a kombináciou zliav a kupónov neskončili nečakane v mínuse :)

Ako doplnok vyzerá?

Hodnotenie

13 hodnotenie
(2)
(1)
(1)
(9)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.
TL Tibor Lipiansky
Doplnok nevie aktívne komunikovať množstevnú zľavu a prípadné chýbajúce kusy. Je to len pasívne zobrazenie. Nemá aktívnu notifikáciu na klienta, aby ho motivovala k akcii v prípade, ak je pod limitom. Len pasívne zobrazí zľavu, ak klient splní nadefinované parametre.. ak ich nesplní, nedozvie sa o tom, že mu chýbal nap.r 1 ks a pod... za nás nedotiahnuté riešenie, hľadáme ďalej
, obchod.nutriadapt.sk, 24.02.2022, 19:18

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Marketing alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.