Množstevné zľavy
Čo doplnok umožní?
- Zobraziť výhodnejšie ceny pri nákupe väčšieho množstva produktov priamo na detaile daného produktu – môžete tak motivovať svojich zákazníkov ku kúpe väčšieho množstva daného produktu.
- Zobraziť pri produktoch s množstevnou zľavou príznak “Viac za menej” - upozorníte tak zákazníka na možnosť výhodnejšieho nákupu priamo v prehľade kategórie.
- Vytvárať percentuálne zľavy na základe objednaného počtu kusov jedného produktu.
- Definovanie úrovní zliav pre rôzne zákaznícke skupiny zvlášť – koncových aj veľkoobchodných zákazníkov.
- Určiť maximálnu kumulovanú zľavu pre jednotlivé zákaznícke skupiny.
- Zľavu je možné nastaviť pre jednotlivé vybrané produkty, celé kategórie alebo značky.
- Množstevné zľavy je možné časovo obmedziť – nastaviť ich začiatok a koniec platnosti, alebo ich nechať bežať neobmedzene.
Máte plné sklady a potrebujete podporiť predaj? Alebo chcete zvýšiť priemernú hodnotu svojich objednávok? Doplnok Množstevné zľavy vám pomôže s nastavením zliav pre vašich zákazníkov. Všetko zadáte v administrácii, a následne sa už zvýhodnené ceny budú počítať automaticky. A čo viac, výhodnejšie množstevné ceny sa budú klientom zobrazovať prehľadnou tabuľkou priamo pri produkte, klienti tak budú motivovaní pridať do košíka viac kusov. Nemusíte sa obmedzovať na jednu zľavu pre všetkých nakupujúcich, naopak, viete si určiť rôznu výšku zliav pre rôzne zákaznícke skupiny (napríklad jednorazový vs. verný zákazník, priamy spotrebiteľ vs. veľkoobchod atď.). Pri vami vybraných produktoch môžete taktiež množstevné zľavy úplne zakázať.
Základné vlastnosti Množstevných zliav
V administrácii e-shopu zadáte danú množstevnú zľavu a nastavíte, ako sa má správať. Určíte si, od koľkých kusov sa aká percentuálna výška zľavy započíta a vyberiete si, kde všade sa môže daná zľava uplatniť – pre ktoré kategórie či značky platí, rovnako tak však môžete priradiť len k vybraným produktom. Pri danej zľave si zároveň vyberiete, pre ktorú zákaznícku skupinu bude platiť a či sa týka aj neregistrovaných zákazníkov, Zľavu môžete dokonca časovo obmedziť! Potom už len stačí zvoliť, či sa pri produkte bude zobrazovať príznak množstevnej zľavy „Viac za menej“, akú bude mať farbu, a či necháte pri produktoch zobraziť aj tabuľku s prehľadom týchto množstevných zliav. Tým bude nastavenie hotové a všetko ostatné už za vás postráži systém. (Ak by ste radšej dávali zľavy podľa celkovej čiastky objednávky, vyskúšajte doplnok Objemové zľavy.)
V prehľade objednávok si môžete skontrolovať, aké zľavy sa konkrétnemu zákazníkovi v objednávke uplatnili a v akej výške (viď. nasledujúci obrázok).
Zákazník potom výšku svojej zľavy, na ktorú má nárok, uvidí započítanú priamo vo svojom košíku.
V prípade, že má produkt varianty, uplatňuje sa množstevná zľava vždy na daný variant produktu. Pokiaľ teda napríklad nastavíte pri tričku množstevnú zľavu od 3 ks, bude aplikovaná iba v prípade, že klient nakúpi 3 rovnaké varianty. Zároveň vybrané produkty alebo varianty musia mať v nastavení povolené uplatnenie množstevných zliav. Skontrolovať toto nastavenie môžete na detaile produktu, alebo v prehľade Produkty → Zľavy.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Vďaka doplnku Množstevné zľavy získate efektívny nástroj na motiváciu zákazníkov k väčším nákupom. Jednoducho si nastavíte rôzne zľavy pre jednotlivé zákaznícke skupiny, zvolíte kategórie či značky alebo konkrétne produkty, pre ktoré zľavy platia, zvýrazníte možnosť úspory pomocou štítku a prehľadnej tabuľky priamo pri produkte. Zákazníci tak okamžite vidia, koľko ušetria pri väčších objednávkach, čo podporí ich rozhodovanie a zvýši konverziu. Akonáhle si množstevné zľavy nastavíte, o nič viac sa už nemusíte starať a systém zľavy vrátane konečných cien počíta sám. Zároveň máte o všetkých zľavách okamžitý prehľad a vždy viete, čo svojim zákazníkom ponúkate.
Pro koho je doplnok určený?
Doplnok sa bude hodiť všetkým e-shopárom, ktorí chcú motivovať svojich zákazníkov k väčším nákupom a zvýšiť tak priemernú hodnotu objednávky. Ocenia ho aj tí, ktorí potrebujú vypredať tzv. „ležiaky“ alebo chcú nadviazať nové veľkoobchodné spolupráce. Lákavými množstevnými zľavami môžete prilákať veľkoobchodných zákazníkov a motivovať ich k tomu, aby tovar odoberali práve od vás. Túto taktiku však môžete vyskúšať aj pre koncových zákazníkov a priamych spotrebiteľov. Aj oni niekedy nakupujú väčšie množstvo produktov, a tak to pre nich môže byť zaujímavá ponuka.