Oberon
Čo doplnok umožní?
- Služba umožňuje aktualizáciu informácií o produktoch a zásobách, čím poskytuje e-shopárom aktuálne a presné údaje
- Správca e-shopu už viac nemusí ručne prepisovať údaje medzi e-shopom a účtovným systémom
- Vďaka automatickej synchronizácii ušetríte čas a znížite chybovosť v dátach
- Vďaka doplnku sú e-shopári stále informovaní o dostupnosti produktov, vďaka čomu môžu predísť neželaným nedostatkom skladových zásob
- Automatizovaná správa objednávok medzi e-shopom a Oberonom prispieva k hladkému fungovaniu procesov
- Tento automatizovaný prístup zjednodušuje celý proces od prijatia objednávky, cez fakturáciu, až po odoslanie produktu
Doplnok je služba, ktorá v sebe spája jednoduchosť a výkon. Zabudnite na manuálne procesy a neefektívne riešenia. Stavte na inovácie. Automatická synchronizácia s účtovným systémom Oberon zjednoduší správu vášho e-shopu.
Základné informácie
Doplnok vytvorí komunikačný mostík medzi účtovným softvérom Oberon a e-shopovým riešením Shoptet. Umožňuje okamžitú aktualizáciu produktov, správu zásob a jednoduchú administráciu objednávok. Čo doplnok umožňuje, vám priblíži v oficiálnej dokumentácii doplnku.
Produkty
Doplnok podporuje dva typy prepojení a to:
- Kompletnú synchronizáciu produktov – riadenie celého e-shopu cez Oberon (zakladanie, mazanie, aktualizácia produktových kariet). Treba postupovať podľa dokumentácie a prísne dodržiavať body uvedené v dokumentácii.
- Aktualizáciu produktov – tento spôsob podporuje aktualizáciu už vytvorených produktových kariet na Shoptete. Používateľ si môže v nastaveniach doplnku vybrať, ktoré údaje majú byť aktualizované.
Doplnok je schopný pracovať aj s viacerými cenníkmi, či už pre veľkoobchod alebo konečných spotrebiteľov. Taktiež vie efektívne spravovať viacero skladov v Oberone, pričom si môžete zvoliť, s ktorými skladmi chcete pracovať. Máte možnosť vybrať si jeden konkrétny sklad alebo zoskupenie podľa vašich preferencií.
Objednávky
Objednávky doplnok synchronizuje smerom na Oberon okamžite po založení objednávky a pripíše ju medzi tie prijaté. Tam už s nimi ďalej viete pracovať. Prenášajú sa všetky dáta z objednávok.
Hlavné výhody prečo použiť doplnok ?
S týmto inovatívnym doplnkom sa vyhnete zbytočnému ručnému prepisovaniu údajov medzi e-shopom a účtovným systémom Oberon. Doplnok prináša viac než len úsporu času – zabezpečuje aj minimálny výskyt chýb v dátach vďaka automatickej synchronizácii.
Pre koho je doplnok určený ?
Iba pre e-shopárov, ktorí používajú skladový systém Oberon a radi by automatizovali procesy moderným spôsobom.
Ako doplnok aktivovať ?
Z dôvodu zabezpečenia sou nútení obmedziť počiatočnú inštaláciu doplnku len na e-shopy, ktoré manuálne skontrolovali (správne nastavenia v Oberone, nevyhnutné pre úspešné prepojenie). Predtým, ako sa doplnok objedná, zarezervujte si online stretnutie pomocou odkazu.