Leadhub
Čo doplnok umožní?
- Rozosielať newslettre, opustené košíky, poskytnúť zľavu na prvý nákup, poslať uvítaciu sériu e-mailov, priviesť zákazníka k ďalšiemu nákupu
- Rýchlo spustiť predpripravené kampane určené pre e-shopy, alebo si nastaviť svoje vlastné na mieru
- V reálnom čase sledovať, aké tržby vám spustené kampane prinášajú
- V newsletteroch automaticky osloviť tých, ktorí e-mail neotvorili, pomocou efektívnej reklamy na Facebooku a Instagrame so zhodným oznámením
Základné vlastnosti Leadhub
- Zakladať jednoduché reklamy na Facebooku a Instagrame priamo z Leadhubu
- Pozerať sa ucelene na jednotlivých zákazníkov a segmentovať ich jednoducho podľa pokročilých pravidiel
- Automaticky napojiť vaše Leadhub CRM na Facebook Lead Ads
- Bezpracne tvoriť a synchronizovať audiencie kontaktov do Facebooku pre zacielenie reklám (tzv. Custom Audience)
- Maximalizovať tržby pomocou vhodnej komunikácie e-mailom, na Facebooku a Instagrame presne podľa toho, v akej časti svojej cesty k nákupu sa daný človek práve nachádza (komunikácia 1: 1)
Spustite kampane, ktoré budú pracovať za vás.
V Leadhube nájdete predpripravené šablóny najpoužívanejších kampaní, ktoré vám ušetria veľa času a prinesú výsledky. Jednoducho ich spustíte a v reálnom čase sledujete ich vplyv na tržby.
Rovnako tak si môžete nastaviť kampane vlastné, presne podľa vašich špecifických požiadaviek.
Ktoré kampane sú pre vás pripravené?
- Zľava na prvý nákup zvýši konverzný pomer a počet nových objednávok vášho e-shopu a zlacní tak cenu za akvizíciu nového zákazníka. Zároveň vďaka tejto kampani budujete kvalitný zoznam odberateľov, s ktorými môžete ďalej komunikovať napríklad cez uvítaciu sériu e-mailov, pomocou newsletterov alebo pomocou automatizácie na záchranu opusteného košíka.
- S opusteným košíkom máte šancu prinútiť potenciálneho zákazníka na dokončenie nákupu produktov, ktoré má v košíku. Tie sa automaticky vložia do odoslaného e-mailu po opustení webu. Rozosielaný e-mail obsahuje aj odporúčané produkty, ktoré sú vyberané zákazníkovi na mieru podľa jeho aktivity v e-shope a môžu tak uľahčiť jeho rozhodovanie pri nákupe.
- Uvítacia séria - predstavte sa potenciálnym zákazníkom a vybudujte si u nich dôveru pomocou série po sebe idúcich e-mailov s príbehom.
- Súťaž o vouchery je efektívna kampaň na získavanie nových kontaktov a budovanie databázy, s ktorou neskôr začínate komunikovať napríklad cez uvítaciu sériu e-mailov a ďalších kampaní.
- Retenčné kampane - Poďakujte vašim zákazníkom za ich nákup pomocou kampaní obsahujúcich darček ako dôvod na uskutočnenie ďalšieho nákupu. Najčastejšie je takým darčekom zľavový kód, ktorý je v správnu chvíľu odoslaný nejrelevantnejšiemu segmentu kontaktov.
- Produktové šablóny - V Leadhube máte hneď od začiatku pripravené produktové šablóny, vďaka ktorým všetky produkty z vášho feedu jednoducho vložíte do tela e-mailu a vždy budú vyzerať skvele. Prispôsobte si dizajn produktových šablón pomocou intuitívneho editora.
Pre koho je doplnok určený?
Leadhub je český CRM nástroj špecializujúci sa na marketingovú automatizáciu výhradne pre e- shopy. Naším cieľom je, aby Leadhub mohli využívať ako začiatočníci, tak aj špecialisti.
Ak zakladáte nový e-shop, môžete Leadhub využiť s plnou sadou funkcií až do 500 kontaktov zdarma.
A aby sa vám lepšie testovalo, môžete sa pozrieť video uskutočneného webináre, kde Leadhub predstavil využívanie svojich funkcií.
Viete aké sú najčastejšie chyby v e-mailugu? A chcete poznať tipy, ako sa im vyvarovať?
Potom je práve pre vás tento záznam webináre.