InsiaCare
Čo doplnok umožní?
- Komlexné prepojenie vášho e-shopu s celým poistným trhom.
- Prístup ku komplexnej ponuke poistných produktov pre elektroniku (vo fáze 1).
- Predĺžená záruka, Náhodné poškodenie a krádež, poistenie displeja a ďalšie.
- Maximálna automatizácia procesu vytvárania zmluv. Už žiadne ručné klepanie.
- Absolútna nezávislosť od poisťovní. Získate výber toho najlepšieho na trhu.
- Všetko funguje bez papierovania, na diaľku a s poistným pripísaným na váš účet.
Doplnkom Insiacare vyriešite spojenie s celým poistným českým a slovenským trhom (Maďarsko dostupné od januára 2022) a získate komplexnú ponuku poistných produktov pre kategóriu elektroniky (chytré telefóny, počítače, notebooky, televízie, chladničky, nositeľnú elektroniku a ďalšie) s výhľadom na ďalšie kategórie, napr. záhradnú techniku. Na pozadí doplnku pracuje technológia, ktorá poháňa poistný biznis veľkých retailových sietí, napr. Okay Elektro, Apple Premium Reseller partnerov a rady významných e-shopov.
Základné vlastnosti doplnku
Doplnok Insiacare predstavuje komplexný poisťovací doplnok pre Shoptet, ktorý zaisťuje prepojenie vášho e-shopu s celým českým a slovenským poistným trhom s výhľadom na ďalšie krajiny CEE regiónu. Vďaka doplnku Insiacare môžete svojim klientom poskytnú rovnaké či dokonca lepšie doplnkové služby ako obrovské e-shopy a teda získať veľmi zaujímavé doplnkové výnosy.
Zároveň si však zachováte nezávislosť od poisťovní a získate navyše prehľad o škodách a ich riešení (To je dôležité pre vzťah so zákazníkom). S týmto doplnkom získate prehľad o uzavretých zmluvách v Shoptet administrácii a vďaka napojeniu na API nemusíte vôbec riešiť ručné navádzanie a správu produktov. Ponuka dostupných poistení pre daný produkt sa zobrazí vždy automaticky vr. správnych cien.
Na značke, službe a hlavne technológii Insiacare pracuje tím autora doplnku od roku 2014. Ide o agregátora poisťovacích produktov, ktorý zaisťuje kompletné procesovanie poistných zmlúv a škôd. Platforma a technológia Insiacare v tejto chvíli komunikuje s takmer desiatkou najvýznamnejších poisťovní a procesuje poistný biznis najväčším českým a slovenským retailovým sieťam.
Prečo si vybrať tento doplnok?
Vďaka významnej pozícii na trhu je autor doplnku schopný na pár kliknutí ponúknuť tie najlepšie poisťovacie produkty pre elektroniku (postupne sľubuje pridať aj ďalšie kategórie poistenia) na slovenskom trhu a zaistiť v rámci vašej skladby a objemu predaja čo najlepšiu províziu. Poisťovacie produkty je možné tiež kombinovať, takže váš e-shop môže ponúkať Náhodné poškodenie či Predĺženú záruku od jedného poisťovateľa a pritom moderné a dostupné Poistenie displeja od poisťovateľa druhého.
Všetko je prehľadné, jednoduché a čisté na popredí pre vás a vášho klienta, komplexné a múdre na pozadí pre poisťovacích partnerov. A hlavne legislatívne v poriadku vďaka prísnemu dohľadu právnikov a poradcov v INSIA a.s. (Najväčší maklér v regióne a člen najväčšej maklérskej siete na svete Marsh). Viac o INSIA zde.
- Maximálna automatizácia procesov v kontexte regulácie SNB.
- Prehľad dojednaných poistení a označovania zmlúv priamo v Shoptete.
- Prehľad nad priebehom riešenia poistných udalostí.
- Priebežná aktualizácia poistných produktov a pridávanie nových.
- API prepojenie tzn. v Shoptete nič nenavádzate a nespravujete.
- Marketingová podpora.
Pre koho je doplnok určený?
Pre každého predajcu elektronických zariadení s výhľadom na záhradnú techniku. Pokiaľ predávate čokoľvek elektronického, napr. počítače, mobily, bielu alebo čiernu techniku, podľa vášho špecifického predajného mixu získate od Insiacare ponuku poistenia Predĺžené záruky, Náhodného poškodenia a odcudzenia, Poistenie displeja zariadenia, príp. samostatné poistenie Krádeže a ďalších. Ponuka poistných produktov, ktoré budú zaradené do vášho poistného feedu, bude definovaná na základe vstupov od vás viď. nižšie.
Ako aktivovať doplnok?
UPOZORNENIE: Keďže poisťovníctvo patrí k silne regulovaným odborom, je potrebné pred štartom spolupráce prebrať spôsob spolupráce, najvhodnejšie produkty vr. nastavenia pre koncových zákazníkov a podpísať zmluvu. Aj keď samotná inštalácia doplnku prebehne okamžite, pred štartom predaja je nutné vyriešiť dokumentáciu a zmluvy. Po inštalácii doplnku preto kontaktujte autora doplnku na e-maile, ktorý sa vám zobrazí v pätičke doplnku ako Podpora, alebo píšte priamo na e-mail shoptet@insiacare.cz.
Poznámka k podmienkam a cenníku: V poistení platí, že jedna veľkosť nesedí všetkým. Vzhľadom na to, že platforma Insiacare združuje poisťovacie produkty veľa poisťovní, líšia sa zákonite aj poistné a provízne podmienky. Preto každému štartu predaja predchádza diskusia s obchodníkom, rýchle zhodnotenie jeho predajného mixu, obratu a cieľov. Na základe toho získate ponuku vhodných poistných produktov, ktoré budú zaradené do vášho feedu a taktiež provízne rozdelenie. Viac informácií k produktom a podmienkam nájdete na webu Insiacare a taky v Partnerskej sekcii.