Ako doplnok vyzerá?

Hodnotenie

16 hodnotenie
(2)
(3)
(4)
(3)
(4)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.
S SANLUX
Doplněk určitě chybal, ale nevidíme v nom zatial vela výhod. Chyba sledovanie balika pre zakaznika. Ako negativum vidíme úplně nelogické vyplnanie adresy pre dorucenie. Pri vybere sposobu dopravy mame napr. předvoleny sposob DPD doručenie na adresu. Cize zákazník musi kliknut na tento sposob, aby są mu zobrazilo popup okno - formular pre vyplnenie adresy. Chyba nejaky popis, ze napr. Kliknite tu pre vyplnenia adresy... Zakaznici sa casto stazuju, ze ich to nepusti dalej, vyskoci len hlasenie, ze nevyplnili adresu, ale mnohych nenapadne len tak nahodne klikat na sposob dopravy. Proste uplne amatersky urobene....
, sanlux.sk, 30.06.2023, 09:53
A Administrator
Myslel som si, ze s doplnkom mame problemy iba my, ale ako citam, chyby su u kazdeho rovnake, najvacsia chyba je, ze po vybrati dpd dopravy vyskoci okno, kde treba znova vyplnat adresu, co musel vymysliet totalny idiot, a po realnych skusenostiach zakaznik zrusi okno a odide z eshopu, takze kym sa toto nevyriesi, musime pouzivat konkurencneho dopravcu. Tento doplnok je beta verzia asi niekde z roku 2015, ak nechcete odhanat zakaznikov, ani to neinstalujte, nevyladene, chyba tam vacsina veci.
, shop.topasys.sk, 29.06.2023, 12:56
LS Lubomír Sucharek
Dobrý deň, poprosíme pridanie možnosti FILTRA dátum, meno, stav.. v záložke NA ADRESU a DO ODBERNÉHO MIESTA pre lepšiu prehľadnosť a tlač štítkov v Shoptet menu. Extra záložka objednanie materiálu by potešila :) Ďakujem.
, 51979.myshoptet.com, 05.06.2023, 08:47
TV Tomáš Vlk
Doplnok nám dlho chýbal aby sme nemuseli používať produkty tretích strán, no od spokojnosti to má zatiaľ ďelko. Najskôr to pozitívne: možnosť objednania DPD do boxov alebo priamo do Parcel Shopu, podobne ako to má Packeta. Ďalej priama komunikácia s DPD systémom a generovanie štítkov priamo v shoptete a to je tak všetko. Negatívne hodnotím, že nie je doprava priamo napojená na objednávky, následne sa nedá balík trekovať a je nutné sa vracať do DPD doplnku a pracne hľadať zákazníka - rovnako nedoťahuje ani stav balíka. S tým súvisí aj to, že máme nastavené automatické zasielanie informácie o odoslaní balíka, ak si odmyslím, že teda nejaké upozornenie pôjde z DPD, tak od nás ide prázdna informácia bez trekovacieho linku, lebo DPD Sk to nemá nastavené. Rovnako zle hodnotím aj vyskakovcie okno pri vypĺňaní dopravy pre DPD kuriéra. V ďalšom kroku musí zákazník vypĺňať fakturačnú adresu znova a duplicitne ak má dodaciu rovnakú, čo je úplne nezmyselné.
, jamalevova.sk, 27.03.2023, 16:02
JA Jozef Anďal
Tento doplnok vítame, výrazne nám zjednodušil prácu. Zistené nedostatky (český názov prepravy namiesto slovenského, zasekávanie sa tlače štítkov kvôli prenášanej geolokácii zákazníka) sme oznámili technickej podpore DPD a všetko bolo odstránené v rámci niekoľkých hodín. Predpokladáme, že doplnok sa bude časom ešte vylepšovať. Z našej strany spokojnosť.
, htmodel.sk, 16.03.2023, 15:21
A Administrator
V podstate rychla tlac stitkov a objednanie prepravy. Nevadi mi velmi ze je to na uplne inom okne. Vadia mi skor ine veci, ako to, ze neprenasa cisla zasielok do objednavok pre sledovanie zakaznikom, cesky nazov prepravy aj ked vsade to mam po Slovensky, nemoznost automaticky menit stav objednavky po vygenerovani stitka, ci moznost filtrovat si, alebo skryt uz vytlacene objednavky zo zoznamu objednavok. Taktiez prepravu neviem preco neprenasa do heureky...
, 508819.myshoptet.com, 15.03.2023, 20:46

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Logistika alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.