Ako doplnok vyzerá?

Hodnotenie

18 hodnotenie
(3)
(3)
(4)
(3)
(5)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.
A Administrátor
Veľmi "nepodarený" doplnok. Po mesačnom používaní zvažujem prechod na zastaralý export pre DPD, kde je v DPD aplikácii podstatne väčší komfort. Zhrniem problémy, s ktorými som sa stretla za mesiac používania: - Nedajú sa vytlačiť štítky na zajtra alebo iný deň, stále dá len dnešný dátum a potom mi volá kuriér, či má neplánovane prísť po balíky. - Nemôžem vytlačiť štítky spolu pre výdajné miesta aj doručenia na adresu. V DPD systéme to nie je žiadny problém. - Nie je možné objednávky pred tlačou filtrovať, takže musím hľadať jednu objednávku za druhou a označovať, pre ktoré potrebujem vytlačiť štítok. Stačil by filter na konkrétny stav objednávky. - Nedajú sa označiť objednávky na tlač štítkov na viacerých stranách. Keďže sa nedajú ani vyfiltrovať, tak musím označiť objednávky na prvej strane, vytlačiť, označiť na druhej strane a znovu vytlačiť. Toto isté potom zopakovať aj pri výdajných miestach. - Nedá sa urobiť pevné nastavenie napr. tlače na A4. Vždy ponúka najskôr A6 a musím to prekliknúť. Keď postupujem podľa predchádzajúceho bodu, tak celkom 4x a to každý deň. - Nezapíše číslo zásielky/balíka do objednávky, takže ho musím vždy kopírovať a vkladať do každej objednávky ručne. - Pri každej tlači štítkov sa odosiela do DPD informácia o nutnosti vyzdvihnutia balíkov napriek tomu, že mám s DPD dohodnuté pevné dni v týždni, kedy chodia po balíky. Kuriér už vie, že to má ignorovať, ale ak by som naozaj potrebovala vyzdvihnúť balíky v nedohodnutom dni, tak budem musieť zasa volať. V systéme DPD sú nastavené dni preberania balíkov a kuriérovi ide správa len v prípade, že nahodím štítky na deň mimo nastavenia.
, eshop.zienkadomaca.sk, 23.08.2024, 14:41
A Administrator
Súhlasim so všetkým spomenutým Katarínou v komentári nižšie. Link pre sledovanie zásielky neopravený shoptet za pol roka od kedy som to nahlasoval. Dnes som sa opýtal ako to pokročilo, tak samozrejme bez zmeny. Zákazník na poslednom mieste.
, monks.sk, 29.05.2024, 13:21
KI Katarína Ivanová
1. Stitok vygenerovany automaticky nie je mozne opravit. 2. Objednavky zaokruhluje, dobierku pre DPD nie. Mam zbytocne rozdiely v uctovnictve pri uhradach, nakolko dobierky v hotovoti su zaokruhlovane a platba kartou nie. Neviem, dopredu, kto ako uhradi a nemozem ani opravit dobierkovu sumu na zaokruhlenu. 3. Na stitok taha 2 rovnake udaje -2x meno. Malo by tahat meno a firmu. 4. Je potrebne zbytocne nahadzovat 2x adresu. Zakaznici su z toho nervozni. 5. Chcela by som, aby do DPD tahalo len telefon. Taha vsak aj email. Ak su uvedene oba kontakty, DPD kontaktuje zakaznika len mailom, co malokto cita. Ak chcem, aby bol kontaktovany sms, tak musim zmazat v objednavke mail. A tym padom kvoli DPD pridem o kontakty na zakaznika. Ak by sa dal upravit stitok, tak by to bolo ok. Alebo nech taha len telefon. 6. Potesilo by, ak by sa dal stitok vytlacit aj priamo pri objednavke, bez preklikavania na prepojenie. 7. Zbytocne treba preklikavat format stitku A6 na A4, pricom DPD pouziva A4 stitkovy papier. 8. Do objednavky DPD nevpisuje cislo balika, ani link na sledovanie zasielky. Problem odosielat automaticke maily o expedovani. 9. Pomiesane ceske a slovenske adresy.
, eriv.sk, 26.02.2024, 19:46
LD Lukáš Droba
Zatiaľ spokojný
, nakupujrozumne.eu, 02.01.2024, 19:01
Peter Čeman
Doplnok nie je mozne nastavit pre velkoobchod, vyhody takmer ziadne. Postacoval by obycajny export-import. Doplnok by bol mozno fajn pred 7 rokmi
, crazypaws.eu, 10.12.2023, 07:17
E ekoSPORT
zbytočné vyskakovacie okno na zadávanie adresy pri výbere dopravy a platby za produkt. Aj tak sa adresa zadáva až v ďalšom kroku.
, ekosport.sk, 06.11.2023, 09:44

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky zo štítku DPD alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.