Ako doplnok vyzerá?

Akce doplňku

Párování produktů

Přehled načtených produktů

Nastavení doplňku

Prehľad vylepšení

Verzia doplnku 1.5.0, popis zmien a nových funkcií:

  • Pridaná voľba pre automatickú synchronizáciu vybraných vlastností spárovaných produktov:
    - Názov produktu
    - Predajná cena vrátane DPH
    - Predajná cena bez DPH
    - Sadzba DPH
    - EAN kódy
    - Zobrazovanie produktu
    - Zmazanie produktu

Hodnotenie

13 hodnotenie
(3)
(2)
(2)
(6)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.
A Administrator
Úplná katastrofa, totálne neprofesionálna inštalácia, kasa sa vôbec nerozbehla, neprepojila sa s eshopom a nebola schopná načítať produkty, ktoré z nej dokonca samé od seba mizli. Obchodný zástupca počas inštalácie vôbec netušil, čo s tým má robiť, strávil tu 8 hodín, pričom vedúca si mu ukazovala ich vlastný videonávod na prepojenie so shoptetom, a po odchode sme mali nefunkčnú kasu, ktorej sme vôbec nerozumeli. Za tento výkon si vypýtal 140€. Ešte v deň inštalácie sme kontaktovali shoptet a tu sme sa dozvedeli, že oni s tým nič nemajú, že to máme riešiť s dotykačkou. Na druhý deň sme teda obchoďáka kontaktovali, že keďže kasa nefunguje chceme ju vrátiť, povedal, že to oznámi vo firme a dá nám vedieť, ako to urobiť. Neozval sa takmer 3 týždne a keď sme ich kontaktovali my, že aký teda je ďalší postup, tak nám začali vyvolávať technici, že vyvinuli nové propojenia, ktoré budú funkčné o dva mesiace. Trpezlivo sme im všetkým opäť vysvetlili, že teda dotykačku nechceme, načo nám oni začali vysvetľovať, že bude funkčná o 2 mesiace. Od tohto momentu, pred 6 dňami, kedy sme sa jasne vyjadrili, že ju chceme vrátiť a mali sa nám ozvať, ako to máme urobiť, nás stále nikto nekontaktoval, okrem obchoďáka, ktorý trvá na uhradení 140€ faktúry za inštaláciu. Ešte stojí za zmienku aj fakt, že sme k dotykačke objednávali aj terminál, ktorý bol uhradený v júli 2022 a doteraz nedorazil. Stále sa niekto vyhovára, že je problém s bankou. Takže v skratke je to úplne na nič, dotykačka so shoptetom je nefunkčná, prepojenie nejde a s prístupu oboch spoločnosti sme veľmi sklamaní. Za nás pokiaľ shoptet ponúka nejaký platený doplnok mal by naozaj overiť, či to aj funguje, inak jeho zákazníci prerábajú aj preto, že dôverujú shoptetu, že ponúka kvalitné služby, ktoré zahŕňajú aj platené doplnky. Takže kasa za skoro 1000€ momentálne leží u nás v sklade a nikto nevie, čo ďalej. Samozrejme sme museli použiť iné reiešenie, ktoré stálo rovnaké peniaze, takže straty na našej strane sú značné. Za nás nikdy viac, vyhnite sa tomu oblúkom.
, mlsnelabky.sk, 11.10.2022, 17:07
A Administrator
Veľmi som sklamaný s inštaláciou a zaškolením a servisom. Kasa nejde a bolo mi slúbené že najneskôr včera pôjde.
, dream-factory.sk, 16.08.2022, 13:10
D Dotykačka
Dobrý deň, Vaša negatívna skúsenosť nás mrzí. Komentáre na tejto platforme slúžia na hodnotenie nášho doplnku Dotykačka pre Shoptet, nie pokladničného systému alebo inštalácie. Keďže tento komentár žiadne hodnotenie nášho doplnku neobsahuje, budeme radi, ak pripomienky k realizovanej dodávke pokladničného systému a školenia nasmerujete na tieto komunikačné kanály: info@dotykacka.sk alebo +421 233 418 372. S pozdravom Tím Dotykačka
Vývojár doplnku Dotykačka, www.dotykacka.cz, 18.08.2022, 13:36

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Produkty a sklady alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.