Voliteľný dátum a čas v objednávke
Čo doplnok umožní?
- Umožní zákazníkovi vybrať si ľubovoľný dátum doručenia
- Koniec nevyzvednutým zásielkam na výdajných miestach
- Administrácia umožní vyradiť dni, v ktorých nebude expedície možná
- Jednoduché a intuitívne nastavenie
Uľahčite zákazníkom nákupný proces a ponúknite im vybrať si dátum doručenia. Zároveň sa doplnok dá využiť aj vo vlastnej doprave pri blokácii dní doručení.
Základné vlastnosti doplnku
Vďaka tomuto doplnku už nebude musieť zákazník písať e-maily s požiadavkami o odloženie doručenie na neskôr. Sám si pohodlne vyberie dátum, ktorý mu najviac vyhovuje. Do administrácie potom doplnok prepíšu poznámku Dátum odoslania: DD.MM.RRRR. Ideálne je napríklad vytvoriť stav objednávky "Odložené doručenie", podľa ktorej si potom objednávku vyfiltrujete.
V nastavení doplnku môžete:
- Odstrániť dni, ktoré si neželáte zobrazovať. Ideálne pre vynechanie doručenie cez víkend
- Možnosť vlastného nadpisu. Defaultne nastavené "Dátum odoslania".
Pre koho je doplnok určený?
Doplnok je určený pre všetkých Shoptet šablóny, okrem šablóny Echo.
Zoznam podporovaných šablón:
- Samba
- Step
- Classic
- Techno
- Tango
- Waltz
- Soul
- Rock
- Pop
Ako aktivovať doplnok?
Inštalácia a následné nastavenie tohto doplnku je naozaj veľmi jednoduché. Venujte ale pozornosť nasledujúcim bodom.
- Kliknite na "Objednať doplnok" na stránke, na ktorej sa práve teraz nachádzate
- Po kliknutí a objednanie doplnku sa tlačidlo automaticky zmení na "Prejsť na nastavenia doplnku" - po kliknutí na toto tlačidlo budete automaticky presmerovaní do samotnej administrácie doplnku, kde vykonáte všetky nastavenia
- Ďalšou možnosťou, ako sa dostanete do nastavenia, je priamo z administrácie svojho e-shopu na Shoptet. V ľavom menu v administrácii kliknite na Prepojenie> Správca doplnkov> Ostatní a nájdite samotný doplnok. Kliknutím na Nastavenie budete opäť automaticky presmerovaní do administrácie, kde doplnok nastavíte
- V administrácii máte možnosť vyselektovať dni, ktoré si neprajete zobrazovať v nákupnom procese a budú tak pre zákazníka nedostupné
Tip na záver
- Pre lepšiu dohľadateľnosť objednávky je dobré si vytvoriť nový stav objednávky, podľa ktorej budete lepšie dohľadávať odložené objednávky
- Ak používate doplnok pre automatizáciu objednávok, bude pre vás tento doplnok a odložené objednávky ešte prehľadnejšie