Automatizácia objednávok
Čo doplnok umožní?
- Automaticky prepínať stavy objednávok na základe pravidiel
- Pomôže Vám triediť objednávky na základe dopravy, platby, zaplatenosti, a iných kritérií
- Môžete automatizovane posielať upomienky, stornovať dlho nezaplatené objednávky, prepínať objednávky cez pokladňu
- Napojenie na Balíkobot - možnosť posielať upozornenie, že balík leží na pošte, filtrovať vratky a iné
Ak potrebujete denne prepínať desiatky alebo stovky objednávok a berie vám to stále viac a viac času, tento doplnok je pre vás. Už sa nemusíte báť, že keď vám príde viac objednávok, tak stratíte prehĺad, v akom sú stave. Prineste si poriadok do stavov objednávok a triedte ich plne automatizovane.
Základné vlastnosti doplnku
Doplnok pravideľne (približne 2-3 krát za hodinu) skenuje vaše objednávky a prepína stavy podľa vami zadaných pravidiel. Ak napojíte doplnok pomocou API kľúčov na Balíkobot, môžete tvoriť pravidlá aj za pomoci využitia dát z trackingu balíkov.
S akými podmienkami doplnok pracuje?
Môžete si nadefinovať množstvo pravidiel a každé pravidlo si pomenovať pre lepšiu prehľadnosť. Ale aké podmienky v pravidlách môžete používať? Pre predstavu, čo všetko je možné využiť vám pomôže tento zoznam:
- Deň - kedy sa pravidlo bude aplikovať - môžete si napríklad nastaviť, že dané pravidlo sa bude vykonávať len v stredu a piatok
- Časové okno - nemá zmysel kontrolovať platby v noci. Môžete si preto vybrať časové okná, v ktorých sa pravidlo bude spúšťať
- Platba - zvolená platba klientom
- Doprava - zvolená doprava klientom
- Poznámka obsahuje - ak poznámka v objednávke obsahuje nejaké konkrétne slovo alebo vetu
- Poznámka nie je prázdna - ak je čokoľvek v poznámke
- Kód produktu obsahuje - ak objednávka obsahuje produkt, ktorého kód obsahuje zadaný text
- Existuje dlhšie ako - číslo v hodinách - ak napríklad objednávka existuje už dlhšie ako 24 hodín
- Je v aktuálnom stave dlhšie ako - číslo v hodinách
- Stav skladu pri vytvorení objednávky - aspoň jeden produkt má skladovosť menšiu ako alebo všetky produkty majú skladovosť väčšiu ako
- Aktuální stav skladu - aspoň jeden produkt má skladovosť menšiu ako alebo všetky produkty majú skladovosť väčšiu ako
- Hodnota objednávky je - väčšia ako, menšia ako - v korunách
- Hmostnosť objednávky je - väčšia ako, menšia ako
- Zákazník objednal presne, viac, menej ako - ak sa jedná už o Xtú objednávku tohoto zákazníka (hľadáme podľa emailu)
- Číslo balíku - môžete vybrať, či číslo balíka má byť, nemá byť alebo jeho vyplnenie ignorovať
- Zaplatená - zaplatená, nezaplatená, ignorovať
- Neobsahuje dopravu ani platbu - ak zatrhnete, aplikuje sa pravidlo len na objednávky bez dopravy a platby (väčšinou predaj cez pokladňu)
- Je vyplnené IČ
- Je vyplnené DIČ
- Možnosť pridať poznámku
- Balíkobot - ak vyplníte API kľúče k Balíkobotu:
- Balíkobot obsahuje - konkrétny text, ktorý sa hľadá v trackingu balíku
- Balíkobot status - prvý, posledný alebo ktorýkoľvek status. V danom statuse sa hľadá daný text
- Balíkobot vek - ako starý musí byť status, ktorý vyhovuje pravidlám vyššie
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
S veľkým počtom objednávok prichádza chaos a strata prehľadu nad tým, čo sa vám v eshope deje a v akom stave sú prijaté objednávky. Nie je možné ale ručne prechádzať objednávku po objednávke, posielať upomienky nezaplateným prevodom, upozorňovať zákazníkov, že im leží balík už 5 dní na pošte alebo kontrolovať, že vám doručovateľ balík vzal na depo, kde sa stratil a leží tam už týždeň.
Vytvorte si stav pre každú situáciu, ktorú potrebuje sledovať a pravidlo, ktoré do daného stavu bude vaše objednávky prepínať. Takto budete mať vždy plný prehľad nad objednávkami a vaši zákazníci budú vďaka emailom vždy plne informovaný, v akom stave je ich objednávka.
Pre koho je doplnok určený
Tento doplnok je hlavne pre eshopy s väčším počtom objednávok, kde už nie je možné ručne dohliadať na všetko. Nie je problém prepnúť denne cez 500 objednávok a zaradiť ich do správnych stavov. Vaši zákazníci tak môžu byť vždy presne informovaný, v akom stave majú objednávku a vy máte dokonalý prehľad, čo sa s objednávkami deje. Doplnok je dokonalý spoločník pri vylepšovaní procesu spracovania objednávok, hľadaní úzkeho hrdla a chýb v celom životnom cykle objednávky vo vašom eshope.
Príklady použitia
Doplnok poskytuje viacero možných nastavení, je len na vašej kreativite, ako ho využijete. Nasleduje niekoľko príkladov použitia. Nebojte sa experimentovať. Je možné pravidlo prepnúť do testovacieho režimu a sledovať "na sucho", aké objednávky by vám automat zmenil.
- Urgencie nezaplatených objednávok prevodom
- Storno dlho nezaplatených objednávok
- Urgencie nepodarenej GoPay platby
- Poďakovanie klientovi po prevziatí balíka
- Detekcia neprevziatej/vrátenej zásielky
- Detekcia dlho nedoručenej zásielky
- Prepnutie zaplatenej objednávky cez pokladňu
- Špeciálny stav pre objednávky, ktoré obsahujú poznámku
- Ak objednávka obsahuje konkrétny produkt, prepne sa do špeciálneho stavu
- Poďakovanie klientovi za prvú alebo napríklad desiatu objednávku
- A mnoho ďalších!
Ručná hromadná úprava stavov objednávok
Doplnok teraz obsahuje nové rozšírenie, vďaka ktorému môžete hromadne meniť stavy objednávok a pridávať k nim popisky. Toto rozšírenie je vhodné pre zmeny objednávok na základe Excelu alebo výpisu objednávok z externých systémov.
Ako doplnok aktivovať
Po objednaní doplnku vám príde na váš email vygenerované heslo. Toto heslo použijete na prihlásenie do is.brani.cz. Po prihlásení prejdete do sekcie Automatizace objednávek, kde si môžete vaše filtre spravovať.
Heslo si môžete zmeniť po prihlásení v pravom hornom rohu po kliknutí na váš email a následne Užívatelský účet.
Cena za doplnok
Za doplnok sa platí prepojovací poplatok a potom podľa intenzity používania vo forme Brani tarifu.