Zľavy X+Y
Čo doplnok umožní?
- Zľavy typu X+Y (1+1, 2+1 atď.)
- Zľavu je možné využiť na konkrétne produkty, celé kategórie, výrobcu alebo kombináciu
- Do detailu zľavy je možné vložiť vlastný promo text, ktorý na zľavu upozorní
- Je tiež možné nastaviť pri jednotlivých zľavách prioritu pre prípad, že sa na jeden produkt vzťahuje zliav viac
Majú vaši zákazníci radi zľavy? S týmto doplnkom sa vám otvárajú nové možnosti, ako s takými zľavami pracovať a navýšiť vďaka nim svoje predaje. Chcete podporiť predaj konkrétneho výrobcu, výrobku či kategórie? Ponúknite klientom najlacnejší produkt zo zvolenej kombinácie zadarmo. Nastavte si časovanie tejto akcie, motivujte klientov promo textom a zvoľte, pre ktorú zákaznícku skupinu sa zľava ponúkať nemá.
Základné vlastnosti doplnku
Zľavy môžete vytvárať v rôznych kombináciách – X a Y môžu byť jednotlivé konkrétne produkty, celé kategórie alebo produkty od jedného výrobcu.
Všeobecné pravidlá pre využívanie zliav X+Y
- Zadarmo sa dá vždy najlacnejší z produktov
- Pokiaľ sa na jeden produkt vzťahuje viac zliav X+Y, zobrazí sa tá, ktorá má vyššiu prioritu (prioritu je možné nastaviť v administrácii)
- Pokiaľ nie je vyplnený dátum začiatku a konca akcie, je vždy aktívny
- V rámci nastavenia zliav X+Y je možné povoliť kombinácia týchto zliav s ostatnými typmi zliav v košíku
- Tiež je možnosť nastaviť, či sa zľavy typu X+Y majú aplikovať aj v pokladni
- Na detaile zľavy je možné vložiť vlastný promo text, ktorý na zľavu upozorní a vysvetlí, na čo zľava je. Je možné tu napríklad odkazovať na kategóriu, pre ktorú platí
- V košíku zobrazujeme automatické upozornenie, že produkt pridaný do košíka je súčasťou akcie X+Y. Odkazujeme tu na detail produktu, kde by malo byť vysvetlenie zľavy
- Pripravili sme vzor toho, ako by mali vyzerať právne podmienky akcie typu X+Y. Pokiaľ k akcii vložíte link na podmienky, budeme ho zobrazovať ako v detaile produktu, tak v košíku
- Ku každej akcii je možné pridať automatický štítok, ktorý informuje zákazníkov, že pri produkte je aktivovaná akcia typu X+Y
- Je možné nastaviť, či je zľava limitovaná
Príklady rôznych druhov zliav X+Y
- Zľavy je možné používať na produkty s variantmi – napríklad 1+1 na červené tričko zadarmo. V súčasnej dobe dovoľujeme pri produktoch s variantmi, aby sa zľava počítala na všetky varianty – napríklad pri zľave 1+1 na tričko, je možné kúpiť 1 vo veľ. L a jedno v XL.
- Ďalej je možné zľavu vztiahnuť na celú kategóriu - napríklad pri pizze - 3 + 1 pizza zadarmo, je jedno, ktoré 4 pizze zákazník vyberie, najlacnejšie bude zadarmo. Rovnakým spôsobom je možné nastaviť zľavu na výrobcu (3+1 na všetky produkty Nike).
- Zľavu je možné nastaviť aj tak, že Y je úplne iný produkt – napríklad predávam mobily a chcem ponúknuť ochranné sklo podľa výberu zadarmo. Kategórii nastavím mobilné telefóny ako X a špecifický produkt (sklo) ako Y.
- E-shopy, ktoré ponúkajú B2C aj B2B obchod, často chcú, aby B2B zákazníci nemali na túto zľavu nárok. Je možné nastaviť zákaznícku skupinu a B2B zo zacielenia tak vyradiť.
- Pokiaľ sa na produkt vzťahuje záloha, v košíku sa pripočíta normálne a zľava sa na ňu nevzťahuje.
- Akcie typu X+Y sa často využívajú v rámci lekární, nákupu potravín, elektroniky alebo kníhkupectva.
Prečo si vybrať tento doplnok?
Doplnok vám umožní vytvárať zľavy typu X+Y. Doplnok ponúka rôzne možnosti nastavenia zľavy – X a Y môžu byť jednotlivé produkty alebo celé kategórie či výrobcovia.
Pre koho je doplnok určený?
Pre každého e-shopára, ktorý vie, že zľavy sú pre zákazníkov veľké lákadlo.