Ako doplnok vyzerá?

Prehľad vylepšení

6. 3. 2024

V prípadoch jednoduchých akcií, kedy je rovnaký produkt ako v X tak v Y, zobrazujeme v košíku novú hlášku, ktorá informuje užívateľa, koľko ešte musí pridať tovaru do košíka, aby získal produkt zadarmo.

 

7. 2. 2024

Možnosť odstrániť produkt zadarmo v košíku pomocou krížika v pravej časti, ako je to pri ostatných produktoch v košíku.

 

Pokiaľ bol produkt zaradený vo viacerých kategóriách, dochádzalo k situácii, že nie vo všetkých bol značený štítkom informujúcim o zľave. Toto správanie bolo opravené.

 

24. 1. 2024

Možnosť v košíku aplikovať viac zliav typu X+Y.

 

15. 11. 2023

Možnosť zvoliť viac zákazníckych skupín. Táto úprava pomôže v možnosti zacielenia zľavy iba na B2C zákazníkov.

 

01. 11. 2023

Štítok zobrazujúci zľavu sa nezobrazoval na stránke s vyhľadávaním produktu a stránke výrobcu. Upravili sme správanie, aby sa štítok zobrazoval aj na týchto stránkach.

Hodnotenie

10 hodnotenie
(2)
(2)
(6)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.
MMB Mgr. Miloš Buček
Absolútne zle! 1 - doplnok má kopec chýb, mal by byť označený ako BETA! Keď pridáte viac X produktov a viac Y produktov, vôbec neplatí to, že zadarmo bude ten najlacnejší (údajne to opravili, ale ja nie som BETA tester aby som to overoval!) 2 - Ak používate B2B a veľkoobchodné cenníky, ABSOLÚTNE NEPOUŽITEĽNÉ!!! V shoptete sa zase vykašľali na zákazníkov, ktorý platia za ich najvyšší program. Nedá sa nijako nastaviť, aby akciu ukazoval LEN koncovým (neprihlaseným a prihlaseným) a NIE VEĽKOOBCHODNÝM!!! To nechápem, kto to u nich navrhuje, že proste veľkoobchodný zákazníci pracujúci s maržami majú tú istú akciu, ako neprihlasení koncoví klienti!!! 3 - totožná vec je pre zľavové kupóny a väčšinu marketingových nástrojov, ak ste na najvyššom programe Shoptet tak prakticky si vylúčujete možnosť používať tieto nástroje! Shoptet, najskôr testujte, potom spúšťajte. Po rokoch dáte jeden doplnok a takto nedokončený? A naozaj Vám až tak nezáleží na klientoch, ktorí Vám platia za najvyšší program?
, obchod.homesystem.sk, 27.10.2023, 13:34
Shoptet
Dobrý den, děkujeme, že jste si našel čas sepsat feedback na náš doplněk. Doplněk jsem samozřejmě testovali jak interně, tak s klienty, kteří byly zapojeni v Beta testování. Bohužel se ve finálním řešení našly některé chyby, které ale byly následně odstraněny. Co by Vás mohlo zajímat - ohledně B2B již můžete v doplňku najít funkci, kde lze zákaznické skupiny vybírat dle vašich představ. Na integraci s dalšími slevovými moduly pracujeme a tuto možnost tak budete také moci využít.
Shoptet, 27.11.2023, 13:31
PV predajca vapeee.eu
Doplnok je super, ale pozor, jeho výhodnosť je diskutabilná hlavne pri e-shopoch, ktoré využívajú vernostné zľavy, keďže sa automaticky neuplatňujú na celú objednávku. Toto som aj riešil so Shoptetom, pretože podmienky akcie x+y sa odvolávajú na zakúpenie akcie, ale podmienky ako také nie úplne jasne, resp. vôbec nehovoria o tom, že zákazník príde o všetky benefity z nákupu... (podmienky hovoria, že sa neuplatnia žiadne zľavy na zakúpenú akciu x+y - pozor, nešpecifikujú, že sa to vzťahuje na celý košík)... Takže výhodnosť tohto doplnku pre eshopy, ktoré využívajú kredity, vernostné zľavy a bonusové zľavy je veľmi, veľmi otázna. Mám to odsledované pri objednávkach, kde ľudia kombinujú rôzne veci + produkt akcie x+y a keďže doplnok obmedzí zľavy na všetko ostatné v košíku, dostáva sa to do situácie, že sa to vlastne vôbec neoplatí. Eshop si predsa vie nastaviť podmienky akcie x+y tak, aby to pre neho zmysel malo, ako aj pre zákazníka, ale táto akcia predsa nemôže obmedzovať výhody "verného zákazníka". Potom zákazníci robia to - vlastná skúsenosť, urobí objednávku na rôzne produkty samostatne, aby neprišiel o benefity a zvlášť si objedná produkty z akcie x+y...
, vapeee.eu, 24.10.2023, 09:38

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Marketing alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.