Winner.Shopping CSS
Čo doplnok umožní?
- Zapojenie sa do programu Google CSS.
- Poplatok za využitie služieb Winner.Shopping CSS je zahrnutý v mesačnej cene doplnku.
- Získajte zľavu až 20% z ceny prekliku v Google Shopping kampaniach.
- Prezentácia produktov v rámci portálu Winner.Shopping.
Vďaka doplnku ušetríte až 20% nákladov vo vašich Shopping (PLA) kampaniach v Google Ads. Po aktivácii stačí zaslať email s potvrdením, na základe ktorého Google prepne vaše Shopping kampane na takzvaného CSS partnera, ktorým Winner.shopping je. Po prepnutí si Google prestane účtovať svoje fee na prevádzku platformy, ktoré sa pohybuje okolo 20 %. Do aukcie tak vstúpi taká hodnota bidu, akú máte nastavenú. Zvýšia sa tak vaše šance aukciu vyhrať a zobrazovať sa tak častejšie. Buďte víťazom aukcií a vyskúšajte Winner.Shopping.
Základné vlastnosti doplnku
Vďaka doplnku sa môžete jednoducho zapojiť do takzvaného CSS programu, vďaka ktorému môžete ušetriť až 20 % na Google Shopping kampaniach. Stačí aktivovať doplnok a zaslať autorovi doplnku email s potvrdením.
Poplatok za využitie služby Winner.Shopping CSS je súčasťou mesačnej ceny za doplnok.
Winner.Shopping je oficiálny Google Premium CSS Partner (https://comparisonshoppingpartners.withgoogle.com/partner/Winner-Shopping/).
Vďaka doplnku ušetríte až 20% nákladov vo Vašich Shopping (PLA) kampaniach v Google Ads. Po aktivácii stačí zaslať email s potvrdením, na základe ktorého Google prepne vaše Shopping kampane na takzvaného CSS partnera, ktorým Winner.shopping je. Po prepnutí si Google prestane účtovať svoje fee na prevádzku platformy, ktoré sa pohybuje okolo 20 %. Do aukcie tak vstúpi taká hodnota bidu, akú máte nastavenú. Zvýšia sa tak Vaše šance aukciu vyhrať a zobrazovať sa tak častejšie. Buďte víťazom aukcií a vyskúšajte Winner.Shopping.
Základné vlastnosti doplnku
Vďaka doplnku sa môžete jednoducho zapojiť do takzvaného CSS programu, vďaka ktorému môžete ušetriť až 20 % na Google Shopping kampaniach. Stačí aktivovať doplnok a zaslať autorovi doplnku email s potvrdením.
Poplatok za využitie služby Winner.Shopping CSS je súčasťou mesačnej ceny za doplnok.
Ako sa prepnutie na Winner.Shopping prejaví na vašich kampaniach?
Pre maximálne využitie potenciálu je potrebné plne pochopiť základný princíp fungovania CSS na názornom príklade.
Nastavená cena za kliknutie 10 Kč
Marža Google 20 %
Do aukcie vstupujete s cenou za kliknutie 8 Kč
Nastavená cena za kliknutie 10 Kč
Marža Winner.Shopping 0 %
Do aukcie vstupujete s cenou za kliknutie 10 Kč
Reálne sa teda navýši sila vášho bidu o 25 %.
Prečo si vybrať tento doplnok?
S CSS programami sa v poslednej dobe roztrhlo vrece a môžete o nich počuť zo všetkých strán. Vďaka doplnku si CSS program môžete jednoducho vyskúšať na 1 mesiac zadarmo a sami sa rozhodnúť, či sa vám jeho využívanie vyplatí alebo nie. Pre užívateľov Shoptet Winner.Shopping ponúka zvýhodnenú cenu. Nespornou výhodou je jednoduchá aktivácia alebo deaktivácia služby CSS, a zároveň jednotná fakturácia v rámci Shoptet služieb.
Koľko stojí doplnok?
Nákupom doplnku si platíte aj celú službu Winner.Shopping CSS, mesačná cena je 39,90 € (1 mesiac na vyskúšanie ZADARMO).
Pre koho je doplnok určený
Doplnok je určený pre e-shopy, ktoré inzerujú v Shopping (PLA) kampaniach v Google Ads.
Ako doplnok aktivovať
Po aktivácii doplnku je potrebné zaslať na email support@winner.shopping vyplnenú šablónu. Šablónu emailu nájdete v nastavení doplnku po jeho aktivácii. Približne do 24 hodín potom dôjde k prepnutiu vášho Google Merchant Centra pod Winner.Shopping a vaše Shopping kampane sa potom začnú zobrazovať so štítkom Winner.
FAQ
- Kde možno nájsť číslo MC ID (Google Merchant Centra ID)?
Číslo vášho Google Merchant Centra nájdete po prihlásení https://merchants.google.com/ v pravom hornom rohu - Pre aké krajiny môžem Winner.Shopping využiť?
V súčasnej dobe je možnosť inzercie cez Shoptet v ČR a SR, je však potrebné aktivovať ako český, tak i slovenského doplnok - Nebude problém so zobrazením v obsahovej sieti?
Winner.Shopping má zriadený OPT-IN pre obsahovú sieť, YouTube, Google Images, vaše dynamické reklamy budú teda zobrazovať ako ste zvyknutí, na tieto siete sa ale už nevzťahuje zľava až 20%