WhatsApp widget
Čo doplnok umožní?
- Nadviazať priamu komunikáciu s návštevníkom e-shopu
- Osloviť zákazníka a zostať s ním v kontakte cez WhatsApp
- Zákazník sa nemusí registrovať, všetko prebieha rýchlo cez WhatsApp, ktorý je veľmi rozšírený aj v našej krajine
- Nastavenie viacerých operátorov a času ich prítomnosti
- Prispôsobenie widgetu podľa vašej značky (farby, texty a umiestnenie)
Komunikujte so svojimi zákazníkmi podobným spôsobom, na aký sú zvyknutí pri písaní si so svojou rodinou a priateľmi. Jednoducho a pohodlne cez WhatsApp v mobile. Pridajte si WhatsApp widget na svoj e-shop a posuňte svoj zákaznícky servis na ešte vyššiu úroveň. Vašou odmenou bude viac objednávok a posilnenie lojality vašich klientov.
Vlastnosti doplnku WhatsApp widget
Vďaka widgetu WhatsApp môžete nadviazať komunikáciu s návštevníkmi svojho e-shopu a v ideálnom prípade ich premeniť na svojich zákazníkov. Pomocou správ ľahko zistíte, čo presne hľadajú a s čím potrebujú poradiť. Na základe toho im môžete oznámiť dôležité informácie, alebo ponúknuť tipy na tie správne produkty.
Zákazník klikne na kontakt, čím sa priamo otvorí jeho aplikácia WhatsApp a začne s vami konverzovať. Ak nie je prihlásený do aplikácie WhatsApp, najprv sa zobrazí výzva na prihlásenie.
Pre maximálne zjednodušenie vám tento doplnok umožní odpovedať návštevníkovi priamo do jeho aplikácie WhatsApp. A to aj bez predchádzajúcej registrácie, vyžadovania e-mailovej adresy alebo telefónneho čísla. Reagovať nemusíte hneď, o kontakt neprídete a zákazníkovi môžete odpísať aj neskôr.
Pre koho je doplnok určený?
WhatsApp a aktívna komunikácia so svojimi zákazníkmi je vhodná, ba dokonca odporúčaná pre všetky e-shopy. Doplnok bude prínosný pre všetkých majiteľov e-shopov, ktorých klienti využívajú službu WhatsApp. Ak vás zákazník raz osloví, v kontakte na WhatsAppe už zostanete nastálo.
Prečo si vybrať tento doplnok?
Vďaka widgetu WhatsApp vás môžu zákazníci veľmi pohodlne kontaktovať prostredníctvom aplikácie WhatsApp. So zákazníkom zostávate v stálom kontakte. To je tá najväčšia výhoda oproti bežným live chatom, pri ktorých musíte zákazníka najprv požiadať o e-mail a v konverzácii pokračovať tam.
Ako si doplnok aktivujem?
- Najprv musíte nainštalovať doplnok WhatsApp widget a potom prejsť do nastavení doplnku priamo v administrácii Shoptetu.
- Nastavte základné vlastnosti (farba, text a umiestnenie).
- Posledným krokom je nastavenie kontaktov, ktoré budú môcť zákazníci kontaktovať. Zadáte meno a telefónne číslo v medzinárodnom formáte. Celkovo môžete mať nastavených až troch operátorov.