Názor odborníka

Lucie Prokopová, Emailing

Doplnok Veľkoobchod dnes vnímam ako nevyhnutnú súčasť mnohých e-shopov. Rôzne varianty cenníkov ponúkajú mojim klientom možnosť pracovať s cieľovou skupinou individuálne nielen v oblasti B2B a B2C. Vedľa tohto základného rozdelenia totiž často filtrujeme nielen obchodných partnerov, ale tiež známych či priateľov a ďalších zaujímavých zákazníkov. Poznať cieľovú skupinu pre mňa znamená poznať farbu ponožiek vášho zákazníka. Viete o svojej cieľovej skupine všetko potrebné? Pracujte s kontakty individuálne, spokojný zákazník je viac ako jeden predaj. Vďaka rozdeleniu cenových hladín sme schopní aj v oblasti e-mailingu perfektne segmentovať. Stačí si vybrať vhodný nástroj a personalizovaný obsah je hračka.

Ako doplnok vyzerá?

Prehľad vylepšení

30. 5. 2019

Při registraci velkoobchodních zákazníků se nyní automaticky zobrazí pole pro firemní údaje. Není tak již nutné tuto možnost zvlášť vybírat. To samé platí i pro košík v případě, že je přihlášen velkoobchodní zákazník.

15. 5. 2019

Také jsme vylepšili tabulkové zobrazení produktů pro doplněk Velkoobchod. Nyní je možné nastavit zákaznické skupině Tabulkové zobrazení produktů na veškerých šablonách. To doposud nebylo možné. Více o tabulkovém zobrazení v nápovědě.

Hodnotenie

3 hodnotenia
(3)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Produkty alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.