Názor odborníka

Branislav Blaškovič, Programátor

Ak používate Supportbox na emailovú komunikáciu s klientami, tak tento doplnok Vám extrémne uľahčí prácu. Pri každom emaily rovno uvidíte, aké objednávky klient vytvoril. Tým sa vyhnete zdĺhavému vyhľadávaniu objednávok, aby ste vedeli, ku ktorej objednávke email patrí. Obvzlášť oceňujem, že na prvú dobrú vidím telefón zákazníka, takže mu viem rovno zavolať po otvorení emailu, bez toho aby som telefón niekde vyhľadával.

Ako doplnok vyzerá?

Hodnotenie

4 hodnotenia
(4)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.
IM( Ivan Mátis (SK)
Skvelý doplnok, milujeme Supportbox, ľahko sa v ňom pracuje aj keď trvalo kolegom, kým si zvykli novú aplikáciu, predtým sme používali Gmail. Má oveľa viac funkcií, ktoré si vieme využiť, aby mal každý list svojho vlastníka, aby sme vedeli na jednej ploche spravovať viac schránok, aby sme mohli pracovať na báze ticketov, aby sme mohli priorizovať listy atď. Čerešnička na torte je, že sme vedeli spojiť Shoptet a Supportbox a odvtedy vidíme, že zákazník, ktorý nám napísal, ci už u nás nakupoval alebo je nový. Ak už nakupoval, tak vidíme, čísla a hodnotu objednávok, ľahko ho vyhľadáme v databáze. Vieme Supportbox iba chváliť, aj ich podpora je veľmi rýchla a nápomocná.
, fabulo.sk, 20.05.2020, 12:36
S SupportBox
Moc děkujeme za slova chvály jak na naši aplikaci, tak doplněk.
Vývojár doplnku SupportBox , eolympic.cz, 20.05.2020, 15:59

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Zákaznici alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.