SupportBox
Čo doplnok umožní?
- U každého e-mailu uvidíte informácie o objednávkach vášho zákazníka
- Vidíte celkovú sumu, koľko u vás zákazník utratil
- Tiež každú jednu objednávku a či je zaplatená a expedovaná
- Vďaka SupportBoxu zrýchlite vašu komunikáciu s klientmi
- Uľahčíme vám delegování a automatizovanie komunikácie
- Samozrejmosťou sú aj podrobné štatistiky a detailné informácie pri každej konverzácie
Uľahčite si život - vďaka doplnku uvidíte u prichádzajúcich správ tie najdôležitejšie informácie bez toho, aby ste sa museli preklikávať do administrácie e-shopu. Všetko podstatné uvidíte hneď napravo od správy vášho zákazníka.
Vlastnosti SupportBoxu
SupportBox je šikovný e-mailový klient pre tímovú prácu. Vďaka doplnku uvidíte u správy od vášho zákazníka informáciu o ňom, aj o jeho objednávkach:
- Telefón klienta
- Klientovu adresu
- Koľko u vás tento zákazník už celkom utratil
- U poslednej objednávky, ktorú klient u vás vykonal:
- Obsah objednávky
- Celkovú čiastku
- Dátum, kedy bola objednávka uskutočnená
- Dátum, kedy bol tovar odoslaný
Cez číslo objednávky sa jediným klikom dostanete do administrácie tejto objednávky v Shoptete. Rovnako tak môžete kliknutím prejsť na Zobraziť ďalšie objednávky, a tak sa rýchlo dostať na kartu zákazníka.
E-maily v SupportBoxu môžete ľahko prideliť konkrétnemu kolegovi, pripísať internú poznámku, ktorú nemá vidieť klient, automatizovať si prácu so správami a mnoho ďalšieho.
Prečo si vybrať tento doplnok?
SupportBox vám pomôže si lepšie zorganizovať komunikáciu so zákazníkmi, aby ste mali všetky informácie prehľadne a rýchlo k dispozícii. Vyskúšajte si ho - prvých 14 dní máte zadarmo.
Chcete vedieť o SupportBox-u viac?
Pozrite sa na webinár, kde sa dozviete, ako zefektívniť zákaznícku starostlivosť.