Skladon
Čo doplnok umožní?
- Udržiavanie aktuálneho stavu zásob
- Automatická synchronizácia novo vytvorených objednávok pomocou pripojení API
- Poskytovanie informácií o stave vašich objednávok v reálnom čase
- Možnosť meniť stavy/zrušiť jednotlivé objednávky online
- Možnosť sledovať zásielky synchronizáciou sledovacích čísel
- Prenos informácií o (ne)zaplatení objednávok vrátane použitých platobných metód
Predstavte si, že sa raz a navždy zbavíte všetkých problémov s logistikou a skladovaním. Využitím služieb fulfillmenta (logistický outsourcing) získate čas, financie a potrebnú energiu na rozvoj svojho podnikania. Napríklad na ďalší rozvoj vášho produktového portfólia, predajných alebo marketingových aktivít a podobne. Vďaka doplnku Skladon fulfillment je pre vás ako majiteľa platformy Shoptet prechod na individuálny logistický outsourcing jednoduchší ako kedykoľvek predtým.
Základné vlastnosti doplnku
Skladon fulfillment umožňuje všetkým majiteľom e-shopov Shoptet získať možnosť bezstarostnej správy skladu s externým partnerom Skladon. Vďaka automatickému pripojeniu API a okamžitej synchronizácii budete mať prehľad o aktuálnych skladových zásobách, toku zásob a objednávkach na jednom mieste, online a 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
1 distribučné centrum – 4 trhy s doručením do druhého dňa
Vďaka strategickej polohe distribučného centra je spoločnosť Skladon schopná doručiť objednávky vašim slovenským, poľským a maďarským zákazníkom do druhého dňa od ich vytvorenia - pozemnou dopravou a za miestne ceny. Môžete si vybrať z viac ako 20 dopravcov vrátane UPS, DHL, GLS, Zásilkovne, Českej pošty, PPL, DPD a ďalších. Využite množstevné zľavy a posielajte svoj tovar do viac ako 180 krajín po celom svete! Podrobnejšie informácie o službe nájdete v tomto videu:
Prečo si vybrať tento doplnok?
Údaje, ktoré nájdete v rozhraní Shoptet, nie sú všetky, ku ktorým získate prístup. V okamihu, keď sa stanete klientom spoločnosti Skladon, získate aj prístup do klientskej aplikácie MySkladon. Aplikácia je navrhnutá tak, aby spĺňala najnovšie technické požiadavky v oblasti riadenia skladu. Poskytuje kompletný prehľad o vašej logistike - príjemkách, zásobách, objednávkach, vratkách a reklamáciách vrátane riadenia prístupu pre vašich zamestnancov s rôznymi používateľskými rolami. Je k dispozícii na akomkoľvek zariadení s pripojením na internet a zobrazuje údaje v reálnom čase a 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Pre koho je doplnok určený?
Doplnok Skladon fulfillment je k dispozícii všetkým majiteľom e-shopov Shoptet, ktorí sa rozhodli venovať svoj čas iným ako logistickým činnostiam. Tento čas môžete využiť na ďalší rozvoj svojho e-shopu a budovanie vlastnej značky. Aby sme mohli vzájomne spolupracovať, je tiež potrebné, aby bolo všetko zmluvne spracované tak, aby ste sa mohli stať plnohodnotným klientom spoločnosti Skladon.
Ako aktivovať doplnok?
Ak sa rozhodnete využiť ponúkané služby fulfillmenta, jednoducho si na tejto stránke objednajte doplnok fulfillmenta Skladon. Po objednaní kontaktujte spoločnosť Skladon na e-mailovej adrese sales@skladon.cz a uveďte svoje obchodné údaje vrátane akýchkoľvek špeciálnych požiadaviek.
Chcete sa inšpirovať skúsenosťou zákazníka, ako robiť logistiku?
Potom si vypočujte záznam tohto webinára: