ROIshopper
Čo doplnok umožní?
- Ušetríte 20 % z nákladov na Shopping inzeráty použitím licencie ROIshopper CSS/CSP
- ROIshopper je oficiálny CSS partner
- Záruka vrátenia peňazí - ROIshopper vám vrátí províziu, ak po prvom mesiaci nedôjde k pozitívnemu výsledku
- Jednoduchá a rýchla aktivácia
Nenechajte si ujsť. Čoraz viac a viac vašich konkurentov využíva výhody licencie Shopping CSS (Comparison Shopping Services)/ CSP (Comparison Shopping Partner) na dosiahnutie o 20 % nižších nákladov na Shopping inzeráty.
Vďaka oceneného riešenia CSS/CSP ROIshopper a jednoduchým použití aplikácie okamžite začnete šetriť a vaše inzeráty budú takisto spravované expertom Vašej spoločnosti alebo externým odborníkom na PPC rovnako ako predtým. Zostaňte konkurencieschopní: začnite hneď teraz s reklamou!
Záruka vrátenia peňazí - ak po prvom mesiaci nevidíte pozitívne výsledky v bežiacich kampaniach cez CSS/CSP ROIshopper, mesačnú províziu za nákupy vám ROIshopper vrátí.
Základné vlastnosti riešenia ROIshopper
- Bezpečná služba schválená spoločnosťou Google
- Jednoduché a rýchle spúšťanie: existujúce Google Merchant Center (GMC) je možné okamžite pripojiť do aplikácie ROIshopper; rýchlo sa dajú vytvoriť nové GMC
- Úplne kompatibilný s existujúcimi systémami: nie je potrebné otvárať nový účet Google Ads, ani zmeniť PPC dodávateľa
- Prvá licencia CSS/CSP získaná v CEE regióne (vývoj / servis aplikácie prostreníctvom online marketingovej agentúry Growww Digital – inovatívny špecialista PPC)
Ako funguje 20 percentná CPC zľava?
Riešenie ROIshopper CSS/CSP vám umožňuje 20% zľavu na hodnoty CPC, aby bol konkurencieschopný voči natívnym Google Shopping. V praxi to znamená, že ponuka 0,40 EUR prostredníctvom CSS/CSP má v inzerátovej aukcii totožnú hodnotu ako ponuka 0,50 EUR od spoločnosti Google CSS/CSP. Každý, kto inzeruje prostredníctvom natívneho riešenia Google Shopping, bude musieť v aukcii ponúknuť o 25% viac ako užívateľ, kto inzeruje cez CSS / CSP.
Stručne povedané, ak používate natívne riešenie Google Shopping, budete neustále prichádzať o peniaze (odporúčané minimálne mesačné výdavky: 250 EUR).
Prečo si vybrať doplnok ROIshopper?
Hlavne preto, že môžete inzerovať lacnejšie a pomocou toho zarobiť ešte väčšie príjmy.
- Služba ROIshopper zaručuje 20% úsporu nákladov na Shopping inzeráty
- Konkurenčná výhoda: nižšie náklady vám umožňujú zadávať lepšie cenové ponuky, čo vedie k lepším pozíciám a dosiahnúť väčší počet konverzií
- Jednoduchá a rýchla aktivácia
Pre koho je doplnok ROIshopper vhodným riešením?
Riešenie CSS/CSP ROIshopper je odporúčané všetkým elektronickým obchodníkom, ktorí míňajú minimálne 250 eur mesačne za Shopping kampáne – od tejto sumy sa oplatí použitie CSS/CSP. Je to obzvlášť výhodné aj pre tie oblasti, kde je typický pokles trhových marží, a pri tom je takisto charakteristická prítomnosť zahraničných konkurentov a veľký súťaž.
- Pre väčšie webové obchody so signifikantným podielom na trhu - spoločnosti ktoré predávajú masové výrobky s malou rezervou
- Pre malé podniky zamerané na špeciálne trhy – pre elektronických obchodníkov zameraných na konkrétnu cieľovú skupinu a fókusom na obchodný rast
- Pre inzerentov do zahraničia - obchodníkov zameráných na zahraničné trhy a špecializované trhy čeliacich väčšou konkurenciou
Pre agentúry a PPC špecialistov:
V rámci partnerského programu agentúry a externí PPC experti môžu ušetriť svojim klientom značné náklady pomocou použití riešenia ROIshopper. Implementácia je prakticky iba technický prechod, po ktorom nasleduje správa účtov a inzerátov a komunikácia so zákazníkmi ostáva nad’alej v rukách danej agentúry alebo PPC oddelenia.
Ďalej ROIshopper poskytuje zdieľanie vedomostí a podporu administrátorov daného inzerátu za účelom zabezpečenia kvalitného zákazníckeho servisu.
Ako aktivovať doplnok?
- Po aktivácii doplnku je potrebné odoslať vyplnenú šablónu na nasledujúcu e-mailovú adresu: css@growwwdigital.com
- E-mailovú šablónu nájdete v nastaveniach doplnku po aktivácii
- Priblížne do 24 hodín sa Google Merchant Center konvertuje na ROIshopper
- ROIshopper sa namiesto Google a Google Merchant Center zobrazí v pravom hornom rohu alebo pod inzerátmi
Často kladené otázky
- Kto má prístup k mojím dátam?
Prístup je potreba iba k feedu Merchant Center a prístupy k účtom Google Ads, a k údajom o kampaniach nie sú dotupné. V prípade potreby samozrejme môže ROIshopper poskytnúť aj poradenstvo čo sa týka kampáňov (v takých prípadoch budú potrebné prístupy ku kampaniam), ale to nie je nevyhnutným predpokladom služby CSS/CSP - Pre svoje kampáne som si nastavil ciele CPA/ROAS, čo sa s nim stane potom?
Pri CSS/CSP samozrejme platí 20% zľava aj pri automatickom nastavení cenových ponúk, oveľa menej sa však dá ovplyvniť použití automatických nastavení. Ak používate manuálne ponuky, je oveľa ťažšie ovládať svoje CPC hodnoty a počtu zobrazenia. Zľava platí aj v prípadoch, keď sa vaše nastavenia CPC/ROAS ostanú nezmenené - čo znamená, že môžete dosiahnuť oveľa väčší počet konverzií a rovnaký počet konverzií pri nižších nákladoch s nižšou CPC/väčšiou hodnotou ROAS