Provízny systém
Čo doplnok umožní?
- Nárast návštevnosti vášho e-shopu a zvýšenie tržieb
- Nastaviť si výšku a platnosť provízií
- Získať prístup k štatistikám provízií, stavu a efektivite a tiež k prehľadom prístupov províznych partnerov atď.
- Vytvoriť vašim affiliate partnerom ich účet v províznom programe vo vašom e-shope
- V rámci provízneho systému pracovať aj so zľavovými kódmi
Nastavte si provízny systém, vďaka ktorému k vám budú prúdiť návštevníci z blogov a webov, ktoré zatiaľ ani nepoznáte. Motivujte zaujímavým províznym programom prevádzkovateľa rôznych webových stránok tak, aby na nich zobrazovali vaše reklamy. Affiliate marketing je zaujímavou cestou ako doplniť svoj hlavný zdroj objednávok.
Vlastnosti Provízneho systému
Prvým krokom je to, že preskúmate trh a oslovíte vhodných affiliate partnerov. Odporúčame vyberať medzi predajcami podobne zameraného alebo nejako súvisiaceho tovaru. Porozmýšľajte o tom s ohľadom na svoju cieľovú skupinu. Po dohodnutí spolupráce si vzájomne s partnerom na svojich webových stránkach zverejníte odkaz na projekt toho druhého, napríklad v podobe banneru.
Pokiaľ zákazník, ktorý prišiel na váš e-shop z webu provízneho partnera urobí objednávku, váš provízny partner získa z tejto objednávky percentuálnu províziu, ktorej výšku si zvolíte. Naopak, ak vy privediete zákazníka partnerovi, dostanete províziu zase od neho.
Doplnok Provízny systém vám potom pomôže s jednoduchou správou partnerov, ich provízií, bannerov a tvorbou promo odkazov. Všetko o nastavení nájdete v našej nápovede v sekcii Provízny systém.
Doplnok vie pracovať aj so zľavovými kódmi, ktoré sa veľmi často využívajú v rámci propagácie eshopu na sociálnych sieťach. Na využitie tejto funkcie je potrebné mať aktívny doplnok Zľavové kupóny.
Prečo si vybrať tento doplnok?
Využite ďalšie zdroje návštevnosti pre svoj e-shop. Weby affiliate partnerov medzi nich môžu určite patriť. A nemusia to byť len ďalšie e-shopy. Oslovte tiež rôznych influencerov, ktorí môžu promo odkaz na váš obchod umiestniť na svoj navštevovaný blog, sociálne siete alebo napríklad na svoj YouTube.