Opustený košík
Čo doplnok umožní?
- Prehľad o všetkých nedokončených objednávkach vašich registrovaných a prihlásených zákazníkov
- Zistíte, v ktorom kroku košíka zákazník objednávku opustil a čo si do košíka dal
- Nakupujúceho môžete automaticky podnietiť k dokončeniu objednávky za 1 až 30 dní, tovar bude mať stále v košíku
Ako určite veľmi dobre viete, nežijeme v ideálnom e-shopovom svete a všetci vaši návštevníci sa nestanú zákazníkmi hneď pri prvej návšteve. Často to trvá a návštevník môže prísť aj 10krát, kým vykoná objednávku. Určite nechcete o týchto návštevníkov prichádzať a preto sme vytvorili rozšírenie Opustený košík, vďaka ktorému môžete sledovať, koľko vašich návštevníkov vloží produkty do košíka a následne odíde. Potom im môžete obsah košíka pripomenúť, aby sa rozhodli, či chcú nákup dokončiť alebo nie. Vďaka tomuto rozšíreniu vám rastie šanca na konverzie, čo máme viackrát otestované.
Základné vlastnosti Opusteného košíka
Výpis zákazníkov, ktorí opustili objednávkový proces
Vďaka tomuto rozšíreniu presne vidíte, ktorí z vašich zákazníkov opustili objednávkový proces, koľko produktov mali v košíku, v akej hodnote a v akom kroku ho opustili. Veľmi zaujímavé pre vyhodnocovanie je fakt, či využili zľavový kupón alebo nie, dokonca viete aj koľká ich návšteva to je.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Priviesť návštevníkov na e-shop je čím ďalej drahšie a je potrebné viac pracovať s existujúcimi zákazníkmi, ktorí už vás poznajú a majú k vám pravdepodobne vytvorený vzťah. Vďaka tomu to pre vás môže byť lacnejší spôsob, ako získať objednávky. Toto rozšírenie vám presne ukazuje, ktorí vaši zákazníci neukončili objednávku a vďaka tomu s nimi môžete ďalej pracovať, napríklad im poslať e-mail.
Pre koho je doplnok určený?
Tento doplnok je dôležitý nielen pre e-shopy, ktoré už viac pracujú s dátami a analýzami. Vďaka nemu totiž ihneď vidíte, koľko návštevníkov si vložilo produkty do košíka a potom nákup nedokončilo. Získavate tak veľkú možnosť, ako s nimi pracovať ďalej a môžete ich viac nalákať na dokončenie objednávky. Toto sa deje všetkým e-shopom a je potrebné vedieť, aké veľké percento vašich zákazníkov sa takto chová a či to pre vás nepredstavuje väčší problém, než si sami myslíte.