Microsoft Ads
Čo doplnok umožní?
- Jednoducho nasadiť dôležité meracie kódy Microsoft Ads priamo v administrácii vášho e-shopu:
- UET tag (Universal Event Tracking) – môžete tak sledovať správanie návštevníkov a merať výkon kampaní
- Konverzný kód – umožňuje presné meranie nákupov a ďalších akcií zákazníkov
- Remarketing – môžete vytvárať remarketingové zoznamy návštevníkov a znova osloviť tých návštevníkov, ktorí si prehliadali produkty, ale nenakúpili
- Aktivovať rozšírené konverzie – voliteľne môžete odovzdávať aj e-mail a telefónne číslo zákazníka, čo pomôže zvýšiť presnosť merania a efektivitu kampaní
- Využívať naplno všetky marketingové nástroje od Microsoftu
- Spustiť reklamy vo vyhľadávači Bing aj na partnerských weboch Microsoft Audience Network a získať nových zákazníkov
- Merať a následne vyhodnocovať výsledky svojho online podnikania
Prepojte jednoducho svoj Shoptet e-shop s reklamným systémom Microsoft Advertising a začnite zobrazovať svoje reklamy vo vyhľadávači Bing, na platformách Yahoo, MSN, Outlook a v Microsoft Audience Network. Získajte nových zákazníkov nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí a merajte výsledky svojich kampaní presne – priamo z administrácie Shoptetu.
Základné vlastnosti doplnku
Microsoft Advertising (predtým známy ako Bing Ads) je reklamná platforma spoločnosti Microsoft, ktorá umožňuje inzerentom vytvárať a spravovať platené reklamy v rámci siete vyhľadávačov Bing, Yahoo!, DuckDuckGo a ďalších partnerských webov, ako aj na zariadeniach a v aplikáciách od Microsoftu (napr. Windows a prehliadač Edge). Platforma funguje na princípe platby za preklik (PPC) a umožňuje zobrazovať reklamy vo výsledkoch vyhľadávania aj v obsahovej sieti, ako je Microsoft Audience Network.
Vďaka tomuto doplnku môžete využívať:
-
Textové a produktové reklamy – zobrazujte svoje produkty priamo vo výsledkoch vyhľadávania.
-
Remarketing – oslovujte znova návštevníkov vášho e-shopu, napríklad tých, ktorí si prehliadali váš produkt, ale nenakúpili ho.
-
Rozšírené konverzie – vďaka odovzdávaniu zašifrovaného e-mailu a telefónneho čísla zákazníka zvyšujete presnosť merania a lepšiu optimalizáciu kampaní.
Prečo používať Microsoft Advertising
- Môžete inzerovať na Bing.com – druhom najväčšom vyhľadávači na svete, ale aj na Yahoo! či DuckDuckGo
- Svoje reklamy môžete zobrazovať aj na partnerských weboch Microsoft Audience Network
- Oslovíte používateľov Windows, Office a Xboxu – publikum s vysokou kúpyschopnosťou
- Môžete využívať textové aj produktové reklamy, podobne ako v Google Ads
- Ide o PPC reklamy, kde inzerenti platia za preklik na ich reklamu
- Výhodou je nízka konkurencia a potenciálne nižšie ceny za preklik oproti Google Ads, možnosť osloviť inú cieľovú skupinu a jednoduchý import kampaní z Google Ads
- Systém vám umožňuje merať a optimalizovať, a vďaka tomu môžete efektívne rozširovať svoje kampane na základe presných dát
Pre koho je doplnok určený
Pre všetky e-shopy, ktoré chcú:
- rozšíriť propagáciu mimo Google a Meta ekosystém,
- cieľiť aj na zahraničné trhy,
- mať všetko jednoducho nastavené bez potreby zásahov do kódu.
Doplnok je ideálny pre e-shopy, ktoré už inzerujú cez Google Ads a chcú rozšíriť dosah kampaní na nové kanály bez nutnosti zložitej implementácie meracích kódov.
Ako doplnok aktivovať:
Doplnok už nie je potrebné inštalovať, je aktívny zadarmo pre všetkých klientov Shoptetu. Pre samotné inzerovanie v Microsoft Ads je však potrebné mať aktívny účet a rozpočet pre kampane.
Celý proces je veľmi jednoduchý – všetko nastavíte priamo v administrácii e-shopu bez potreby zásahov do zdrojového kódu alebo GTM.
Stačí vo svojej administrácii vyplniť číselné ID tzv. UET tagu (Universal Event Tracking). Doplnok sa následne postará o všetko ostatné – nasadí meranie, začne odosielať dáta o návštevách, konverziách aj remarketingových zoznamoch.
Žiadne úpravy kódu, žiadny Google Tag Manager – všetko zvládnete pár kliknutiami.
