Názor odborníka

Jitka Šišperová, Vedoucí zákaznické podpory Dámejídlo

Roste nám vytrvale počet objednávek, zároveň roste počet požadavků ale i tak se nám je daří s MessageOk rychleji řešit a zákazníci sami zjišťují, že díky tomuto chytrému nástroji ani nemají potřebu nám volat či psát e-maily.

Ako doplnok vyzerá?

Hodnotenie

19 hodnotenie
(19)
Nemôžete doplnok hodnotiť, pretože nie ste prihlásení.
A Administrator
Super doplnok aj podpora. Nastavia všetko presne podľa požiadaviek. Odporúčam!
, dekorstudio.sk, 26.05.2023, 09:41
E ELU.sk
Veľmi ochotná podpora. Vie poradiť a dobre nastaviť všetko potrebné.Odporúčam. ELU.sk Lukáč
, elu.sk, 27.03.2023, 17:21
C cShop.sk
Super doplnok, setri nam cas staveny so standartnymi dotazmi od zakaznikov. Super podpora zo strany MessageOK - pomohli nastavit cely doplnok, poradili ako ho mozeme vyuzivat naplno. Odporucam!
, cshop.sk, 20.03.2023, 12:29
MP Miroslav Paško
Doplnok je skvelí. Dokáže oveľa viac ako sme od toho očakávali. Obzvlášť by sme chceli vyzdvihnúť zákaznícku podporu. Veľmi ochotne nám pomohli s nastavením doplnku, za čo im aj touto cestou ďakujeme. Doplnok odporúčame
, dynamicshop.sk, 13.04.2021, 18:07

Nevybrali ste si?

Preskúmajte ďalšie doplnky z kategórie Správa obchodu alebo sa pozrite do rozpracovaných doplnkov našich partnerov v Shoptet Roadmape.