MessageOk
Čo doplnok umožní?
- Zákazníkom pomôže riešiť jednoduché požiadavky, MessageOk je totiž interaktívna zákaznícka samoobsluha
- Navrhnúť zákaznícke scenáre ako Reklamácia, Storno, Vrátenie a nechať užívateľov, aby mohli sami zadať, čo potrebujú
- Garanciu, že vám zákazníci už nebudú písať neúplné alebo nejasné otázky. Správa od nich bude vždy perfektne pripravená na vyriešenie
- Menej zbytočného dopisovania a viac času na skutočné riešenie požiadaviek
- Požiadavky, ktoré sa vytvárajú cez MessageOk, sa darí priemerne vyriešiť o 60 % rýchlejšie, než keď sa rieši na online chate
MessageOk nie je klasický chat. Je to webová samoobsluha pre vašich zákazníkov, ktorá zefektívni prácu vašej zákazníckej podpore a urýchli vybavovanie prichádzajúcich požiadaviek. Pre otázky, ktoré sa opakujú, stačí vytvoriť tzv. zákaznícky scenár. A vďaka týmto scenárom každý zákazník prejde procesom zadania svojej požiadavky krok po kroku samostatne, ale výsledkom je úplne jasná a prehľadná požiadavka s validnými údajmi, ktorú vaši operátori zvládnu vyriešiť v priemere o 60% rýchlejšie, než správy zaslané cez chat, e-mail alebo telefón. A vďaka podrobným štatistikám máte preukázanú cestu, čo vo svojej práci zlepšovať.
Základné vlastnosti doplnku
V jednoduchom editore poskladáte jednotlivé kroky za seba tak, ako keby ste so zákazníkom hovorili po telefóne. Pridáte prvok na získanie čísla objednávky, spýtate sa na zákazníka, či chce vrátiť peniaze apod.
Postupne tak vznikne kompletný zákaznícky scenár, teda typická požiadavka zákazníka, ktorá sa často opakuje. Zákazníckym scenárom môže byť napríklad vrátenie tovaru, zistenie stavu objednávky alebo reklamácia zásielky.
Aké scenáre môžete vytvoriť?
Je to len na vás. Veľké množstvo zákazníkov sa pýta na termín doručenia, po zadaní čísla objednávky mu môžete automaticky zobraziť, v akom stave sa objednávka nachádza, vrátane track&trace informácií zo stránok Slovenskej pošty. Môžete ľahko pomôcť zákazníkom s otázkami na parametre tovaru, alebo im môžete dovoliť ľahko vyplniť reklamačný formulár
Pre koho je doplnok určený
- Malý e-shop môže pripraviť scenáre riešenia jednotlivých prípadov a rýchlejšie zaučí nových kolegov, až sa bude e-shop zväčšovať
- Veľký e-shop ušetrí čas pri vytváraní požiadaviek a ich riešenie bude efektívnejšie
- Doplnok môžete tiež využiť k interným účelom, pri prijatí hovoru je možné jednoducho prechádzať scenár so zákazníkom na linke. Operátorovi sa tak budú našepkávať vhodné informácie
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
- MessageOk bude jedným centralizovaným samoobslužným kontaktným miestom pre vašich zákazníkov
- Eliminujete chybovosť alebo neúplnosť zadaných údajov od zákazníkov v ich požiadavkách
- Zvýšite rýchlosť riešení požiadaviek priemerne o 60%, čo zákazníci veľmi ocenia
- Nebudete musieť riešiť nárazovo zahltenú infolinku
Ako doplnok aktivovať
- Najprv treba MessageOk nainštalovať na tejto stránke
- Po registrácii doplnku príde email s prihlasovacími údajmi do aplikácie MessageOk, kde nájdete štatistiky a aj editor samostatných scenárov. Ak budete používať len jeden, dostanete sa k nemu ľahko priamo v administrácii Shoptet
- Odkaz na prihlásenie do doplnku nájdete v administrácii e-shopu > Prepojenie > Správca Doplnkov > kategória Produkty > MessageOk > Akcia "Nastavenie"
Počas skúšobnej doby aplikácie (14 dní) vám budú od MessageOk prichádzať e-maily s návodmi a tipmi, ako na to.
Ako zvládnuť predvianočné nápor otázok?
To sa dozviete v tomto webinári: