MessageOk
Čo doplnok umožní?
- Zníži sa počet telefonátov a e-mailov od zákazníkov - odpovede na svoje otázky môžu jednoducho nájsť v zákazníckej samoobsluhe a niektoré požiadavky vyriešiť sami online.
- Zabezpečí, že budete mať od zákazníka vždy všetky potrebné a stopercentne správne informácie na vyriešenie jeho požiadavky. Nebudete sa musieť pýtať ani riešiť preklepy.
- Automatizuje procesy - od zrušenia, vrátenia, reklamácie, zmeny typu platby, prepravy, opätovného odoslania faktúr atď.
- Zlepšuje zákaznícku skúsenosť - zákazníci nebudú musieť čakať, kým im niekto odpovie na e-mail, a potom s nimi viesť komplikovanú korešpondenciu s cieľom objasniť informácie alebo čakať na telefón.
- Budete mať spokojnejších zamestnancov - Váš tím zákazníckej podpory nebude každý deň odpovedať len na tie isté otázky. Uvoľnia sa im ruky, budú mať väčší pokoj a práca ich bude viac baviť.
MessageOk je interaktívna zákaznícka samoobsluha, kde vaši zákazníci môžu nájsť odpovede na svoje najčastejšie otázky a vyriešiť svoje požiadavky online na niekoľko kliknutí. Môžu zistiť stav svojej objednávky, vygenerovať kód QR na platbu, zrušiť celú objednávku niekoľkými kliknutiami alebo dokonca podať sťažnosť vrátane nahrania fotografií a vygenerovania formulára PDF.
Obsah a funkcie si môžete ľahko prispôsobiť sami
Po pripojení doplnku k službe Shoptet môžete hneď začať používať naše predpripravené riešenie alebo si ho prispôsobiť podľa svojich predstáv. Môžete zmeniť celý text a tok. Môžete zosúladiť komunikáciu s webovou stránkou a transakčnými e-mailami a prispôsobiť fungovanie samoobsluhy svojim procesom.
Samoobsluhu môžete prepojiť s aplikáciami, ktoré už používate
Napríklad so službami Packetal, Balíkobot, Daktela, Retino alebo Freelo a mnohými ďalšími. Stačí na to poznať kľúč API a všetky procesy budú ešte efektívnejšie a automatizovanejšie.
Vďaka štatistikám získate dokonalý prehľad a spätnú väzbu
Presne uvidíte, koľko vašich zákazníkov použilo samoobsluhu, na čo a ako. Takže si môžete ľahko vypočítať, ako vám to pomohlo. Zistíte tiež, čo vaši zákazníci najčastejšie riešia, a získate množstvo návrhov, ako a čo môžete zlepšiť.
Samoobsluhu môžete využiť aj pre zamestnancov
Ak v ňom zmapujete všetky svoje procesy, môžete zamestnancov viesť pri plnení ich každodenných úloh. Tým sa zabezpečí, že nikto na nič nezabudne, a uľahčí sa aj zaškolenie nových kolegov.
MessageOk sa oplatí malým aj veľkým e-shopom
- Pre malé e-shopy môže MessageOk pomôcť zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Môžu tiež skvele využívať samoobsluhu na mapovanie interných procesov a rýchlejšie zaškolenie nových kolegov.
- Veľké e-shopy ocenia najmä zníženie tlaku na zákaznícku podporu (menej telefonátov a e-mailov). A tiež 100 % kompletné a štruktúrované tikety, ktoré sa riešia až o 60 % rýchlejšie ako bežné e-maily od zákazníkov, v ktorých zvyčajne niečo chýba alebo zákaznícka podpora musí informácie dešifrovať.
Môžete ho nainštalovať za niekoľko minút
Stačí postupovať podľa pokynov, ktoré sme pre vás pripravili. Bude vás viesť krok za krokom. Po inštalácii stačí vložiť náš kód na miesto, kde sa má samoobsluha vo vašom e-shope zobrazovať. Celá samoobsluha je už vopred pripravená. Nemusíte nič pracne vymýšľať a nastavovať, môžete ho začať používať hneď. Všetko môžete upravovať priamo z administrácie Shoptetu a vykonané zmeny sa ihneď zobrazia na webovej stránke.