Kontaktné centrum IPEX PREMIUM
Čo doplnok umožní?
- Kompletnú správu príchodzích a odchodzích hovorov
- Synchronizáciu kontaktov z prostredia Shoptetu
- U každého hovoru zákazníka vidíte, kto volá predtým, ako hovor prijmete
- Ihneď sa prekliknete na kartu zákazníka v Shoptete
- Zobrazí doplňujúce informácie o zákazníkovi
- Vidíte identitu zákazníkov v štatistikách volania a v paneloch operátorov
- Získáte štatistiky aj o práci operátorov, ktorí sú na homeoffice
- Máte možnosť inteligentného prepojenia hovorov podľa dôležitosti zákazníka
- Súčasťou doplnku je taktiež volacie tlačidlo na web, vďaka ktorému sa s Vami zákazníci spoja ešte rýchlejšie a jednoduchšie
Kontaktné centrum IPEX rozširuje Shoptet o plnohodnotnú zákaznícku podporu. Ponúka vašim zákazníkom možnosť spojiť sa s vami cez ich preferovaný kanál - telefón, email alebo chat. Je možné ho rozšíriť o ďalšie doplnky, ktoré ušetrie veľa vašej zákazníckej podpore veľa času. Medzi ne patrí Facebook Messenger, chatbot, voicebot a iné. Poskytnite svojim zákazníkom starostlivosť akú si zaslúžia a predbehnite konkurenciu už dnes!
Doplnok Callcentrum IPEX je určený pre telefonovanie.
K aktivaci doplnka je treba mať aktivovanú službu Callcentrum Mini 7 za 1500 Kč alebo Callcentrum 20 za 2900 Kč.
Je však možné využiť toto riešenie pre všetky komunikačné kanály a prejsť na plné Kontaktné centrum IPEX.
Základné vlastnosti doplnku
Varianty Callcentrum Mini a Callcentrum rozširujú váš Shoptet o modul telefonovania. Získate tak možnosť zobrazenia identity volajúcich a vaša práca tak bude príjemnejšia a efektívnejšia.
Callcentrum IPEX ponúka kompletnú správu príchodzích a odchodzích hovorov. V užívateľsky prívetivom prostredí sa rýchlo zorientujú pracovníci podpory a vďaka širokým možnostiam nastavenia má manažér plnú kontrolu nad zákazníckou starostlivosťou.
Doplnok synchronizuje kontakty z prostredia Shoptetu a zobrazí identitu volajúceho spolu s dalšími údajmi v CRM okne pri príchodzom hovore, v paneloch agentov a supervizora a v štatistikách hovorov. Zo CRM okna je možné sa prekliknúť priamo na kartu Shoptetu s detailom zákazníka. Súčasťou doplnku je taktiež volacie tlačítko na web, vďaka ktorému sa s vami zákazníci spoja ešte ľahšie.
Prečo si vybrať práve tento doplnok
Kontaktné centrum IPEX a jeho varianta Callcentrum je osvedčený nástroj pre špičkovú zákaznícku podporu. Pomôže vám naštartovať kvalitnú zákaznícku podporu a vašim zákazníkom tak umožní zažiť tú najlepšiu skúsenosť. Vďaka prednastaveným možnostiam tak rýchlo ušetríte a náklady na doplnok se vám vrátia čoskoro späť.
Zákaznícku podporu môžete postupne rozširovať, automatizovať a prepojovať s inými systémami.
Pro koho je doplnok určený
Doplnok je určený pre týmy zákazníckej podpory. Pre tých, ktorí to so zákazníckou starostlivosťou myslia naozaj vážne a chcú uniknúť konkurencii. Ak už riešite rozšírenie zákazníckej podpory alebo len jej optimalizáciu, viete, že zákaznícka starostlivosť je tá najväčšia konkurenčná výhoda. Pomôže vám udržať si zákazníka, zvýšiť jeho lifetime value a nestratiť ho, v prípade že ide do tuhého.
Callcentrum IPEX je modul špeciálne pripravený pre Shoptet užívateľov a umožňuje začať kompletnú správu telefonických hovorov v eshope. Najväčšie benefity a vysokú mieru produktivity dosiahne skôr stredný až väčší eshop nasadením plnej multikanálovej verzie Kontaktného centra IPEX. Vďaka rozsiahlym možnostiam nastaviteľnosti a variability modulov, je možné tento nástroj prispôsobiť prakticky všetkým požiadavkam. Svoje prínosy si nájdu tí, ktorí preferujú nasadenie automatizácie alebo integrácie a prvkov umelej inteligencie v komunikácii, ako aj tí, ktorí chcú mať "len" poriadok v komunikácii a prehľad o jej riadení a vyhodnocovaní. Vďaka nástrojom pre riadenie operátorov a ich práce z homeoffice je vhodný taktiež pre tých, ktorí majú vyhradených pracovníkov pre zákaznícku starostlivosť alebo také oddelenie plánujú zriadiť.
Ako doplnok aktivovať
- Pred aktiváciou doplnku je potrebné mať zriadenú službu IPEX (Objednajte alebo vyzkúšajte na 14 dní zadarmo)
- Po spuštení služby si objednáte doplnok a IPEX sa s vami spojí pre dokončenie nastavenia prepojenia kontaktov
- Z vašej strany bude potrebné povoliť v administrácii Shoptetu export kontaktov a vygenerovať "Permanent public link of selected export" - viac v tejto nápovede
Chcete vedieť, ako si udržať zákazníkov vychytanú zákaznícku starostlivosťou?
Potom práve pre vás je tento webinár: