Kontaktné centrum IPEX PREMIUM
Čo doplnok umožní?
- Kompletnú správu príchodzích a odchodzích hovorov
- Synchronizáciu kontaktov z prostredia Shoptetu
- U každého hovoru zákazníka vidíte, kto volá predtým, ako hovor prijmete
- Ihneď sa prekliknete na kartu zákazníka v Shoptete
- Zobrazí doplňujúce informácie o zákazníkovi
- Vidíte identitu zákazníkov v štatistikách volania a v paneloch operátorov
- Získáte štatistiky aj o práci operátorov, ktorí sú na homeoffice
- Máte možnosť inteligentného prepojenia hovorov podľa dôležitosti zákazníka
- Súčasťou doplnku je taktiež volacie tlačidlo na web, vďaka ktorému sa s Vami zákazníci spoja ešte rýchlejšie a jednoduchšie
rozširuje Shoptet o plnohodnotnú zákaznícku podporu.
Ponúka vašim zákazníkom možnosť spojiť sa s vami cez ich preferovaný kanál - telefón, email alebo chat. Je možné ho rozšíriť o ďalšie doplnky, ktoré ušetrie veľa vašej zákazníckej podpore veľa času. Medzi ne patrí Facebook Messenger, chatbot, voicebot a iné.
Poskytnite svojim zákazníkom starostlivosť akú si zaslúžia!
Prečo si vybrať práve tento doplnok
Kontaktné centrum IPEX je osvedčený nástroj pre špičkovú zákaznícku podporu. Pomôže vám naštartovať kvalitnú zákaznícku podporu a vašim zákazníkom tak umožní zažiť tú najlepšiu skúsenosť. Vďaka prednastaveným možnostiam tak rýchlo ušetríte a náklady na doplnok se vám vrátia čoskoro späť.
Zákaznícku podporu môžete postupne rozširovať, automatizovať a prepojovať s inými systémami.
Pro koho je doplnok určený
Doplnok je určený pre týmy zákazníckej podpory. Pre tých, ktorí to so zákazníckou starostlivosťou myslia naozaj vážne a chcú uniknúť konkurencii. Ak už riešite rozšírenie zákazníckej podpory alebo len jej optimalizáciu, viete, že zákaznícka starostlivosť je tá najväčšia konkurenčná výhoda. Pomôže vám udržať si zákazníka, zvýšiť jeho lifetime value a nestratiť ho, v prípade že ide do tuhého.
Umožňuje začať kompletnú správu telefonických hovorov v eshope. Najväčšie benefity a vysokú mieru produktivity dosiahne skôr stredný až väčší eshop nasadením plnej multikanálovej verzie Kontaktného centra IPEX. Vďaka rozsiahlym možnostiam nastaviteľnosti a variability modulov, je možné tento nástroj prispôsobiť prakticky všetkým požiadavkam. Svoje prínosy si nájdu tí, ktorí preferujú nasadenie automatizácie alebo integrácie a prvkov umelej inteligencie v komunikácii, ako aj tí, ktorí chcú mať "len" poriadok v komunikácii a prehľad o jej riadení a vyhodnocovaní.
Ako doplnok aktivovať
- Pred aktiváciou doplnku je potrebné mať zriadenú službu Kontaktné centrum IPEX (Registrace DEMO )
- Po spuštení služby si objednáte doplnok a IPEX sa s vami spojí pre dokončenie nastavenia prepojenia kontaktov