JivoChat
Čo doplnok umožní?
- Komunikovať so zákazníkmi v v reálnom čase - nielen cez živý chat, ale cez akýkoľvek iný kanál, ktorý práve používajú
- Obstarať v rámci jednej služby živý chat, vrátane skupinového chatu, Instagram, Facebook, WhatsApp, firemný e-mail, telefón atď.
- Používať automatické odpovede a inteligentné návrhy odpovedí pre efektívnejšiu a rýchlejšiu zákaznícku podporu
- Vidieť, čo návštevníci píšu, ešte pred tým, než správu odošlú
- Ukladať všetky relevantné informácie o zákazníkoch v CRM, kam môžete prejsť z chatu jedným kliknutím
- Sledovať všetky aspekty zákazníckej služby a neustále ju vylepšovať vďaka podrobným štatistikám
- Využiť nástroj aj pre prácu v tíme - jivochat slúži aj pre internú komunikáciu - či už jednotlivo, alebo vo vytvorených skupinách
- Pridávať naprieč tímom úlohy a nastavovať termíny na ich splnenie, pridávať statusy, tagy a zaistiť tak svojej práci efektivitu a prehľadnosť
Jivo je omnichannelový obchodný messenger určený pre e-commerce webové stránky. Je to šikovná platforma, schopná postarať sa o všetky otázky a žiadosti vašich klientov, či už pochádzajú z chatu na vašej stránke alebo vašich sociálnych sietí, emailov, hovorov a správ. Už sa nemusíte trápiť stovkami okien v prehliadači, či množstvom aplikácií potrebných na optimálnu obchodnú komunikáciu.
Základné vlastnosti doplnku
CRM
Vďaka svojim CRM funkciám vám umožňuje spravovať vašu zákaznícku podporu lepšie ako kedykoľvek predtým. Celá komunikácia s vašimi klientmi je na jednom mieste, takže sa v nej budete oveľa lepšie orientovať.
Monitorovanie a uchovávanie
Sledujte svojich návštevníkov v reálnom čase a oslovte ich v správny moment. Vďaka smart triggers im môžete ukázať vhodnú správu vo vhodný čas a dať im možnosť poslať vám správu na chat. Ide o overené gesto, ktoré je porovnateľné s tým, keď vás osloví obsluha v kamennom obchode.
Priateľský k mobilom
JivoChat sa efektívne postará aj o vaše mobilné potreby. Môžete si zakúpiť telefónne čísla a spojiť ich s vašim telefónom tak, aby ste mohli volať či prijímať hovory cez aplikáciu Jivo. Kľúčová fráza je v tomto prípade "Jedna aplikácia vládne všetkým"!
Jednoduchá inštalácia
Pridajte JivoChat k vašej webovej stránke a sledujte, ako sa zvyšuje vaša miera konverzie. Začnite komunikovať s vašimi návštevníkmi a nechajte ich stať sa platiacimi zákazníkmi.
Pre koho je JivoChat určený?
Jivo je určený pre malé a stredné firmy, ktoré chcú z návštevníkov svojich webových stránok rýchlo a efektívne vytvoriť platiacich klientov cez dostupné komunikačné kanály a to či už cez živý chat, email, telefónnu komunikáciu alebo sociálne siete.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Pretože skrze Jivo dokážete:
- Sledovať vašich návštevníkov a zistiť, na aké časti vašich webových stránok sa zameriavajú, a pochopiť ich očakávania
- Používať automatické odpovede a inteligentné návrhy odpovedí, ktoré vám veľmi uľahčia odpovedanie na desiatky požiadaviek naraz
- Interagovať so zákazníkmi cez kanály, ktoré sami používajú, a odlíšiť sa tak od konkurencie
- Spravovať žiadosti zákazníkov z niekoľkých zdrojov v jednom rozhraní, čím sa o zákazníkov postaráte jednoducho a efektívne na jednom mieste
- Integrovať svoju emailovú adresu a svoj WhatsApp, Instagram, Facebook a telefón na ukladanie všetkých správ a hovorov v jivochate
- Zaistiť vašim zákazníkom vyššiu úroveň podpory, nech už prichádzajú odkiaľkoľvek
- Ukladať všetky relevantné informácie o zákazníkoch na jednom mieste, kde môžete z chatu prejsť na CRM jedným kliknutím
- Zaistiť, že nič nezabudnete, pretože dokážete svojmu tímu prideľovať úlohy a nastavovať termíny na splnenie úloh, čím zaistíte svojej práci efektivitu a sprehľadníte statusy, tagy a vašu nástenku
- Zvýšiť mieru konverzie návštevníkov tesne predtým, než sa rozhodnú využiť vaše služby
- Komunikovať so zákazníkmi v reálnom čase - nielen cez živý chat, ale cez akýkoľvek iný kanál práve užívajú
Ako aktivovať doplnok?
Pre aktiváciu doplnku JivoChat vo vašom e-shope stačí na tejto stránke objednať doplnok a následne prejsť do "Nastavenia". Tu si vytvoríte nový účet (či pripojíte existujúci, pokiaľ už taký máte). Potom už len stačí zapnúť aplikáciu Jivo a je hotovo!
JivoChat sa automaticky nainštaluje na váš e-shop bez nutnosti manuálneho dopisovania zdrojového kódu.
Stiahnite si naše aplikácie ako na počítač, tak na telefón na jivochat.com/apps