Ecomail
Čo doplnok umožní?
- Jednoduché prepojenie s platformou Ecomail.cz pre chytrý e-mail marketing a multikanálovú komunikáciu
- Synchronizáciu kontaktov z vášho e-shopu do zoznamu kontaktov u Ecomailu v reálnom čase
- Synchronizáciu vybraných údajov z objednávok
- Sledovanie správania používateľa na vašom webe
- Sledovanie obsahu košíka pre automatickú kampaň "opustený košík"
- Využívanie dát z vášho e-shopu pre personalizované a automatizované kampane
Jednoduchý nástroj, ktorý sa špecializuje na chytrý e-mail marketing pre e-shopy. Jednoduchá úprava vzorových šablón newsletterov a pop-up formulárov, segmentácia, automatické kampane, personalizované bloky. Prepojenie s ďalšími kanálmi - sms, facebook, instagram, messenger. Vhodný aj pre začínajúce e-shopy.
Základné vlastnosti Ecomailu
1) Drag & drop editor pre tvorbu newsletteru
S šikovným editorom si sami jednoducho vytvoríte profesionálny newsletter bez grafika či kódera. Stačí si vybrať jednu z prednastavených šablón a prispôsobiť ju vašim potrebám. Výsledkom sú responzívne e-maily, ktoré sa správne zobrazia na počítači i mobilnom zariadení. Pre ešte jednoduchšiu tvorbu produktovej šablóny navyše môžete použiť váš produktový feed.
2) Skloňovanie, určenie sviatku a pohlavia
Ecomail za vás automaticky u všetkých kontaktov určí dátum sviatku aj pohlavie. Môžete tak vašich zákazníkov osloviť menom, posielať priania k meninám alebo si rozdeliť databázu podľa pohlavia.
3) Formuláre pre zber nových kontaktov
Nenechajte návštevníkov vášho e-shopu len tak odísť. Vyskúšajte zber e-mailových adries pomocou statických, vysúvacích alebo pop-up formulárov. V Ecomaily ich v editore ľahko vyrobíte a ešte ľahšie vložíte web.
4) Štatistiky
Rozhodujte sa na základe presných dát. Možnosť sledovať mieru preklikov a otvorení, odhlásených kontaktov a spam sťažností je v Ecomailu samozrejmosťou. E-mailové kampane navyše ľahko prepojíte s Google Analytics.
5) Presné cielenie pomocou segmentácie
Vďaka segmentácii budete schopný posielať e-maily s rôznym obsahom. Databázu si môžete rozdeliť podľa vlastností kontaktov, aktivity v e-mailových kampaniach, dokončených nákupov alebo pohybu na webe.
6) Automatizované kampane
Automatické kampane raz nastavíte a potom už za vás samy posielajú e-maily, sms alebo spúšťajú reklamy na Facebooku a Instagrame. Medzi najúspešnejšie patria uvítacie e-maily ihneď po registrácii používateľa, priania k meninám, pripomienka opusteného košíka alebo reaktivácia zákazníka, ktorý dlho nenakúpil.
7) Personalizácia a dynamický obsah
Do šablóny newslettera môžete pridať tzv. personalizované bloky s obsahom, ktorý by mal vášho zákazníka najviac zaujímať. Ponúknite zákazníkovi napr. produkt z kategórie, ktorú si naposledy prezeral alebo odporučte produkty podľa posledných nákupov.
8) Prepojenie s Facebookom / Instagramom
Účet u Ecomailu jednoducho napojíte na reklamný účet na Facebooku. Budete tak schopný zbierať nové e-maily rovno z Facebooku / Instagramu (FB Lead Ads), zacieliť reklamu na custom audiencie z vašich zákazníkov či vybraných segmentov alebo posielať správy do messengera.
Prečo si vybrať Ecomail
Nástrojov pre hromadné rozosielanie e-mailov je veľa a v základe majú často veľmi podobné funkcie. V čom je Ecomail iný a ako by vám mohol pomôcť?
- Funkcie nástroja sú prispôsobené potrebám českých a slovenských e-shopov
- Vďaka jednoduchému prostrediu celej aplikácie zvládne svoju prvú rozosielku pripraviť aj úplný začiatočník
- Nástoj je v češtine - okrem pravidelných rozosielok tak ľahko nastavíte aj zložitejšie funkcie
- Keď si neviete rady, môžete sa obrátiť na online podporu na chate alebo sa zúčastniť školenia či workshopu
- Doručiteľnosť na české a slovenské servery sú pre Ecomail prioritou
- Základné aj pokročilé funkcie za dostupnú cenu, pozrite sa na cenník tarifov
Prečo si prepojiť e-shop s Ecomailom?
Porovnanie Ecomailu s MailChimpom
Pre koho je doplnok určený
Ecomail je riešenie pre e-shopy rôznych veľkostí. Začínajúci e-shopár môže aktívne budovať databázu kontaktov pomocou pop-up formulárov a využívať aplikáciu pre pravidelné rozosielky. Stredné a veľké e-shopy môžu využiť všetky pokročilé funkcie a posunúť tak výkonnosť svojho e-mail marketingu na vyššiu úroveň.
Ako na prepojenie s Ecomailom sa dočítate v tomto návode
Pozrite sa na cenník predplatených tarifov. Pre využívanie všetkých "e-commerce funkcií" je nutné si predplatiť tarif Marketer +.