Dynamické akcie a zľavy
Čo doplnok umožní?
- Umožní vytváranie zliav bez ohľadu na najnižšiu cenu za posledných 30 dní
- Automatizované spustenie a ukončenie zľavovej akcie
- Možnosť plánovanie zľavových akcií
- Možnosť vytvárať 2 typy akcií - globálne (viditeľné pre všetkých zákazníkov) a dynamické (viditeľné iba pre zákazníkov zo špecifických odkazov)
- Efektívne vytváranie zľavových akcií a akcií typu Black Friday, Night Shopping, Happy Hour, atď...
- Zobrazený bežiaci odpočet času pre jednotlivé zľavové akcie s možnosťou nastavenia pravidiel pre zobrazenie
- Časové obmedzenie akčných cien na konkrétny deň, hodinu a minútu
- Časové obmedzenie akčných cien od vstupu zákazníka na e-shop po určitú dobu
- Dostane zákazníka pod tlak v rámci časovo obmedzenej ponuky
- Motivuje zákazníkov na nákup a dokončenie objednávky
- Efektívnejšie zacielenie akčných cien a zľavových akcií
- Umožní vytvárať odlišné zľavové akcie pre rôznych užívateľov na rovnaké produkty
- Možnosť filtrovanie produktov podľa zľavovej akcie
- Zabráni použitiu zľavových kódov za predpokladu, že na ne zákazník nemá nárok
- Grafický konfigurátor pre jednoduché prispôsobenie
- Pre pokročilých užívateľov možnosť nastavenia umiestnenia na ľubovoľné miesto v šablóne (vhodné tiež pri problémoch so zobrazením)
- Jednoduché a intuitívne nastavenia
Rozširujúce funkcie
- Podpora viditeľnosti a dosahu zľavových akcií a akčných cien naprieč eshopom
- Možnosť vkladať produkty do článkov a popisov
Tento doplnok je novým marketingovým nástrojom a skvelým pomocníkom pre prácu s akčnou cenou a zľavovými akciami. Vďaka tomuto doplnku nie je potrebné sa obmedzovať povinnosťou najnižšej ceny za posledných 30 dní. Všetky akcie je možné vopred naplánovať vrátane nastavenia automatizovaného spustenia a ukončenia akcie. Akcie môžu byť časovo obmedzené na konkrétny deň, hodinu či minútu (ako od do pevne stanoveného dátumu, tak aj od vstupu zákazníka na eshop po určitú dobu), kde je platnosť akcie podporená viditeľným časovým odpočtom - zákazník je tak vystavený pod tlak a motivovaný k nákupu. Pracovať môžete s 2 typmi akcií - globálne akcie sú viditeľné pre všetkých zákazníkov, zatiaľ čo dynamické akcie sú závislé od toho, odkiaľ zákazník na eshop prichádza. To vám umožňuje efektívne zacieliť zľavy a akčné ceny iba na konkrétnych zákazníkov, ktorých daná zľavová akcia priviedla. Pomocou globálneho nastavenia doplnku je možné zobrazenie/použiteľnosť oboch typov akcií rôzne kombinovať a obmedzovať.
Základné vlastnosti doplnku
Pre správu tohto doplnku sa nie je potrebné nikde zvlášť prihlasovať. Všetky nastavenia k doplnku nájdete vo svojej Shoptet administrácii eshopu, odkiaľ môžete jednoducho akčné ceny a zľavové akcie vytvárať či nastaviť globálne správanie alebo pomôcť grafickému konfigurátoru si jednoducho prispôsobiť vzhľad zobrazovaných akčných boxov.
Rozširujúce funkcie
Vďaka rozširujúcim funkciám doplnku môžete akčné ceny a zľavové akcie naprieč eshopom lepšie prezentovať a zvýšiť tak dosah a účinnosť týchto akcií. Prvou rozšírujúcou funkciou, ktorú môžete pre efektívnejší marketing využívať je možnosť vkladania produktov do článkov a popisov. Viac informácií sa dozviete nižšie vo videu alebo na tomto odkaze.
Ako a kedy pridať akciu k produktom?
Pridávanie zľavových akcií k produktom je veľmi jednoduché. Po vytvorení akcie stačí prejsť do prehľadu produktov vo vašej Shoptet administrácii (Produkty > Prehľad) a tu daným produktom priradiť špecifický príznak/štítok pre danú akciu. Na základe priradeného štítku sa akčné ceny a zľavové akcie na produkt aplikujú a zobrazujú. Štítky k produktom môžu byť priradené ešte pred spustením akcie - akcie sa samy spustia vo chvíli, keď príde jej čas. Akonáhle časová platnosť akcie vyprší, sama sa skryje. To vám umožňuje akcie vopred naplánovať a automatizovať ich spustenie a ukončenie.
Príznaky a dostupnosť
Aby autor doplnku zaistil, že vytvorené zľavové akcie a akčné ceny budú vždy dostupné aj v prípade výpadku servera na jeho strane, rozhodol sa ukladať do textácie štítkov dôležité informácie o akciách. Drobným negatívom tohto prístupu sú dlhšie názvy štítkov, ktoré môžu byť v administrácii vo výpise produktov trochu menej prehľadné. Hlavnou výhodou tohto prístupu však je fakt, že dáta pre vytvorené akcie budú na vašom eshope vždy 100% dostupné a vaše marketingové kampane nemôžu byť narušené výpadkom na strane autora doplnku a urobte tak z peniaze kampane.
Ako to že nemusím dodržiavať 30 denné obmedzenie akčných cien?
Všetky akčné ceny a zľavové akcie sú vytvárané na základe zľavových kupónov - ceny sú tak prezentované v rámci použitia zľavového kupónu, kde je zákazníkovi pre lepšiu predstavu prezentovaná cena a zľava po použití zľavového kupónu. Táto cena nie je prezentovaná ako bežná či akčná cena produktu a vďaka tomu sa dá tejto povinnosti obmedzeniu najnižšej ceny za posledných 30 dní v rámci tohto doplnku vyhnúť a ponúknuť zákazníkom zľavové akcie na konkrétne skupiny produktov kedykoľvek podľa potreby a aktuálnych marketingových stratégií. Jedná sa o marketingový model, ktorý využívajú aj najväčší hráči českej e-commerce, ako je napríklad Alza.cz alebo napríklad CZC.cz a ďalší. Ale pozor, ako akčné ceny sa považujú aj ceny po zľave so zľavovým kupónom - ak teda chcete so zľavou pracovať mimo tento doplnok, je stále potrebné brať do úvahy najnižšiu cenu za posledných 30 dní! Toto obmedzenie nie je potrebné dodržiavať iba v rámci fungovania tohto doplnku, keď jedna akcia nahrádza druhú akciu!
Na čo je možné doplnok využiť?
Doplnok ponúka široké možnosti použitia pre prácu s marketingom - je možné ho využiť prakticky na akýkoľvek typ marketingu, kde je potrebné pracovať s cenou či zľavou produktov. Doplnok môžete využiť na vytváranie unikátnych zliav v rámci PPC alebo napríklad e-mailingových kampaní, kde môžete zacieliť konkrétne zľavy iba na zákazníkov prichádzajúcich z danej akcie (cez špecifický odkaz). Ďalej môžete tiež doplnok využiť na vytváranie akcií typu Black Friday, Happy Hour, povianočný výpredaj, a ďalšie...
Okrem vytvárania zľavových akcií je možné tento nástroj využiť aj na vytváranie "bežných" akčných cien na eshope a pracovať tak s cenou bez obmedzenia ako predtým pred zavedením povinnosti 30 dňovej lehoty. Jedná sa o marketingový model, ktorý využívajú aj najväčšie českí e-commerce hráči na trhu - možnosti práce s doplnkom v marketingu sú prakticky neobmedzené a je iba na vás, kde všade nájdete uplatnenie.
Na čo si dať pozor?
1) Maximálna povolená zľava
Nastavenia nájdete v Produkty > Prehľad > Detail produktu tu záložka Cenník sekcia Zľavy zaškrtávacie políčko s popisom Maximálna povolená zľava.
2) Povolené použitie zľavových kupónov
Nastavenia nájdete v Produkty > Prehľad > Detail produktu tu záložka Cenník, sekcia Zľavy, zaškrtávacie políčko s popisom Zľavový kupón - to zaškrtnite.
3) Výpočet objemových zliav
Nastavenia nájdete v Marketing > Objemové zľavy tu záložka Nastavenia, zaškrtávacie políčko s popisom Aplikovať iba v košíku - to zaškrtnite.
4) Prvé použitie globálnej akcie
Pri prvotnom zavádzaní globálnych zľavových akcií na vašom eshope sa uistite, ako google robot vníma produkty s akčným boxom. Vnímanie robota môže ovplyvňovať veľkosť písma, farba písma i pozícia umiestnenia akčného boxu na stránke. Detailnejšie informácie nájdete vo videu vyššie. (video v čase od 15:15)
Prečo si vybrať práve tento doplnok
Doplnok vám umožňuje prezentovať akčné ceny a zľavy bez nutnosti dodržiavania zákonnej lehoty najnižšej ceny za posledných 30 dní. Umožňuje vám pokročilú prácu so zľavovými kupónmi a vďaka bežiacemu odpočtu pri akčných cenách vytvára tlak na zákazníka - zákazník je tak viac motivovaný k dokončeniu nákupu bez odkladov. ologický efekt a zákazník je tak viac motivovaný k nákupu. Doplnok navyše rozširuje funkčnosť platnosti zľavových kupónov o časové obmedzenie na konkrétnu hodinu či minútu alebo obmedzenie na platnosť od vstupu zákazníka na eshop - to vám dáva väčšiu flexibilitu pre váš marketing a efektívnejšie zacielenie zliav na konkrétne skupiny produktov a zákazníkov. Okrem toho vďaka tomuto doplnku môžete jednotlivé akcie vopred naplánovať a doplnok sa sám postará o ich automatizované spustenie a následné ukončenie podľa vami stanovených podmienok. Nemusíte tak vstávať o polnoci, aby ste ručne akciu ukončili. Využite možnosti, ktoré doplnok ponúka, zefektívnite svoj marketing a podporte predajnosť produktov.
Pre koho je doplnok určený
Doplnok je určený pre Shoptet šablóny Samba, Disco, Step, Classic, Waltz, Tango, Techno, Soul, Rock, Pop
Doplnok je možné použiť aj pre všetky šablóny od externých vývojárov zo Shoptet doplnkov, či individuálne upravené šablóny. (V prípade problémov so zobrazením či požadovaním iného umiestnenia je možné definovať vlastnú pozíciu pre zobrazenie doplnku - určené pre pokročilých užívateľov a vývojárov. (Záložka Pokročilé nastavenie))
Doplnok je pripravený na všetky dostupné jazykové mutácie - SK, SK, PL, EN, DE, HU, VI, RO
Ako doplnok aktivovať
- Objednajte si doplnok
- Prejdite vo svojej administrácii do Prepojenia > Dynamické akcie a zľavy
- Vytvorte globálnu alebo dynamickú akciu
- Priraďte špecifický štítok akcie k produktom