Dodávateľské nákupné zoznamy
Čo doplnok umožní?
- Roztriedi prijaté objednávky a neskladové položky pridá na nákupný zoznam, aby ste vždy vedeli, ktorý tovar vám chýba
- Možnosť vytvárania oddelených zoznamov, pre organizáciu objednávok u dodávateľov
- Hromadné naskladnenie prijatej dodávky od dodávateľa na jedno kliknutie a následne prepnutie stavu objednávok, ktoré je možné vďaka tomu expedovať
- Široké možnosti exportov s voliteľnými stĺpcami (CSV, Excel, HTML)
- Import produktov na zoznam z excelu
Ak objednávate tovar u dodávateľov, tak musíte prechádzať prijaté objednávky a zložito zisťovať, aké produkty vám na sklade chýbajú, od akého dodávateľa sú a na základe toho skladať objednávku u dodávateľov. Toto zaberie hromady času a ešte k tomu sa tento čas násobí s každým novým dodávateľom. Vďaka tomuto doplnku v tom budete mať ale už konečne poriadok.
Základné vlastnosti doplnku
Nástroj každých približne 5 minút kontroluje objednávky v zvolenom východzom stave a pokiaľ nájde novú objednávku, tak zistí, aké produkty z objednávky nemáte skladom, koľko kusov a od akého dodávateľa. Následne tieto produkty pridá na nákupný zoznam.
Tento nákupný zoznam môžete upravovať, pridávať do neho ďalšie produkty a hlavne rozdeľovať do ďalšich zoznamov - jednotlivých objednávok pre dodávateľov.
Nástroj obsahuje konfigurovateľné exporty do CSV, Excelu alebo si u autora môžete doobjednať plne automatické objednávanie produktov u dodávateľov.
Keď vám tovar od dodávateľa príde, tak si len jednoducho otvoríte objednávku a skontrolujete (napríklad aj za pomoci čítačky čiarových kódov), či dorazilo všetko čo malo a na jedno kliknutie sa produkty naskladní do Shoptetu. Kedže si systém pamätá, pre ktoré objednávky konkrétne kusy produktov sú potreba, tak po naskladnení sa objednávky môžu automaticky prepnúť od stavu "K expedícii" a vy viete, že môžete začať baliť a všetky produkty by ste mali mať fyzicky skladom.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Vďaka tomuto nástroju vám odpadnú 2 veľmi zdĺhavé a zbytočné činnosti:
- Hľadanie produktov, ktoré je potreba objednať
- Hľadanie objednávok, ktoré môžete zabaliť, keď vám tovar dorazí od dodávateľa
K nástroju poskytuje autor možnosť doimplementovať aj posielanie objednávok na dodávateľov (ak to podporujú) a z niekoľkých hodín práce sa môže stať pár minút.
Pre koho je doplnok určený
Ak ste eshop, ktorý často objednáva tovar a má veľa objednávok, tento doplnok je pre vás. Najviac ho využijú eshopy, ktoré držia minimálne skladové zásoby a väčšinu tovaru objednávajú u dodávateľa až po prijatí objednávky klienta.
Ako doplnok aktivovať
Po objednaní doplnku vám príde na váš email vygenerované heslo. Toto heslo použijete na prihlásenie do is.brani.cz. Po prihlásení prejdete do sekcie AutoOrder.
Heslo si môžete zmeniť po prihlásení v pravom hornom rohu po kliknutí na váš email a následne Užívatelský účet.
Cena za doplnok
Za doplnok sa platí podľa intenzity používania vo forme Brani tarifu.