Chaty: WhatsApp a tlačidlá Chat
Čo doplnok umožní?
- Poskytnite personalizovanú podporu svojim zákazníkom prostredníctvom 20+ platforiem sociálnych sietí a platforiem na odosielanie správ vrátane WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, LinkedIn atď.
- Zlepšite mieru spokojnosti zákazníkov poskytovaním pomoci nakupujúcim v reálnom čase
- Získajte konkurenčnú výhodu pomocou funkcií prispôsobenia a analýzy, ktoré vám pomôžu zvýšiť lojalitu a dôveru k značke
- Nastavenie pravidiel zacielenia založených na konkrétnych zdrojoch návštevnosti, stránkach, dňoch a hodinách, krajinách a oveľa viac
Rozprávajte sa so svojimi zákazníkmi na viac ako 20 kanáloch vrátane WhatsApp a Facebook Messenger pomocou Chatov.
Základné vlastnosti doplnku
Pridajte na svoj web viacero komunikačných kanálov, prispôsobte si miniaplikáciu chatu tak, aby vyhovovala štýlu vašej značky, nastavte spúšťače a pravidlá zacielenia a použite analytiku na sledovanie výkonu chatovacej miniaplikácie.
- Porozprávajte sa so svojimi kupujúcimi na viac ako 20 platformách sociálnych sietí a správ vrátane WhatsApp, Facebook Messenger, SMS, Twitter, Instagram, LinkedIn a ďalších.
- Nastavte spúšťače a pravidlá zacielenia pre miniaplikáciu rozhovoru na základe zdrojov návštevnosti, stránok, dní a hodín, krajín a mnohých ďalších.
- Použite funkciu agentov na zobrazenie dvoch alebo viacerých verzií toho istého kanála (Zobraziť dvoch agentov podpory, dve mapy k rôznym miestam obchodu atď.)
- Použite prednastavené správy WhatsApp na prispôsobenie interakcií so starými a novými kupujúcimi.
- Pomocou analýzy sledujte najobľúbenejšie kanály medzi vašimi zákazníkmi a optimalizujte pre ešte lepšie konverzie.
Prečo si vybrať tento doplnok?
Ponúknite svojim zákazníkom užívateľsky prívetivé rozhranie chatu, ktoré im pomôže rýchlo nájsť odpovede alebo pomoc, ktorú hľadajú
Zobrazte na svojej webovej lokalite tlačidlo volania, kontaktný formulár alebo tlačidlo četovania, ktoré umožní vašim zákazníkom spojiť sa s vami.
Nastavte špecifické pravidlá zacielenia pre svoj chatovací widget, aby ste zvýšili potenciálnych zákazníkov a predaje. Použite analytiku na sledovanie najobľúbenejších kanálov medzi vašimi zákazníkmi a optimalizujte ich pre lepší predaj a konverzie.
Pre koho sú Chaty určené?
Chaty sú pre všetky typy e-shopov, či už ste malý alebo veľký e-shop. Nevyžaduje sa žiaden ďalší doplnok.
Ako aktivovať Chaty?
Po pridaní a inštalácii doplnku budete presmerovaní na vytvorenie účtu. Následne môžete začať používať Chaty vo svojom e-shope. Ak potrebujete pomoc, môžete kontaktovať tím podpory prostredníctvom e-mailu - hi@support.premio.io