ChatGo
Čo doplnok umožní?
- Nadviazať priamu komunikáciu s návštevníkom e-shopu
- Osloviť zákazníka a zostať s ním v kontakte cez Messenger
- Klientovi odpovedať napriamo aj pomocou automatických správ
- Prispôsobiť automatické odpovede pomocou tlačidiel a obrázkov alebo pre rôzne sekcie obchodu ap.
- Začať konverzáciu s návštevníkmi aj bez registrácie alebo bez účtu na Facebooku
Komunikujte so svojimi zákazníkmi podobným spôsobom, ako sú zvyknutí si písať so svojou rodinou a priateľmi. Jednoducho a pohodlne cez Messenger v mobile. Pridajte si zákaznícky chat na svoj e-shop a posuňte svoj prozákaznícky prístup ďalej. Vašou odmenou bude viac objednávok a posilnenie lojality vašich klientov.
Vlastnosti doplnku ChatGo
ChatGo uľahčuje integráciu Messenger zákazníckeho chatu od Facebooku do vášho e-shopu. Vďaka tomu môžete s návštevníkmi svojho e-shopu nadviazať komunikáciu a ideálne ich premeniť na svojich zákazníkov. Pomocou správ ľahko zistíte, čo presne hľadajú a s čím potrebujú poradiť. Na základe toho im oznámiť informácie a dávať pre ne tipy na správne produkty už bude hračkou pre vás.
Pre maximálne zjednodušenie vám tento doplnok umožní odpovedať návštevníkovi priamo do jeho aplikácie Messenger. A to aj bez predchádzajúcej registrácie, požadovanie e-mailovej adresy alebo vlastnenie účtu na Facebooku (tzv. režim hosťa). Reagovať nemusíte hneď, o kontakt neprídete a zákazníkovi môžete odpísať aj neskôr.
Veľkou výhodou je automatizácia. Svojich návštevníkov môžete oslovovať personalizovanými automatickými správami. Príklad: "Dobrý deň, Peter, vidím, že by sa Vám páčili nové kožené topánky. Môžem Vám nejako poradiť? "ChatGo rozpozná kontext, v ktorom sa zákazník práve nachádza, a tak môže automaticky doplniť napríklad aj práve prezeraný produkt.
Súčasťou doplnku je jednoduchý editor automatických správ, v ktorom môžete využiť aj akčné tlačidlá a obrázky. Pre každú sekciu e-shopu si môžete nastaviť inak prispôsobenú automatickú konverzáciu, alebo môžete obmedziť výber, na akých konkrétnych stránkach webu sa bude chat zobrazovať. Môžete tiež nastaviť napríklad rôzne jazykové varianty chatu.
Pre koho je doplnok určený?
Live chat a aktívna komunikácia so svojimi zákazníkmi je vhodná, ba dokonca odporúčaná pre všetky e-shopy. ChatGo doplnok je pre vás ten najprínosnejší, ak máte svojich zákazníkov aj na Facebooku. Ak vás zákazník raz v chate osloví, v kontakte na Messengeru už zostanete nastálo.
Aký je rozdiel medzi pôvodným pluginom Chat od Facebooku a ChatGo?
Facebook Chat plugin ponúka spoločnosť Facebook a umožňuje vám pridať okno chatu na vašu vlastnú webovú stranku. V okne prebieha konverzácia medzi vami a zákazníkom.
ChatGo je platené rozšírenie (14 dní zadarmo a potom 149Kč/mesiac) Facebook Chat pluginu. S doplnkem ChatGo budete mať na svojej stránke vždy najaktuálnejšiu verziu Facebook Chat pluginu bez toho, aby ste museli zasahovať do kódu stránky.
Služba ChatGo umožňuje rôzne nastavenia chatu pre rôzne podsekcie stránky. Môžete napríklad vytvoriť automatické správy pre jednotlivé stránky svojho webu. Tie sa potom spúšťajú na základe miesta, kde návštevník prvýkrát otvoril chat. Napr. iný chat pre www.vasestranky.cz a www.vasestranky.cz/doprava.
Okrem toho ChatGo poskytuje aj nastavenie chatu pre viacero jazykov v závislosti od toho, v ktorej časti stránky sa nachádza, vytváranie pokročilých automatických správ pomocou jednoduchého editora, rýchle odkazy v ponuke chatu, správy s obrázkami a tlačidlami,...
Veľkým bonusom je technická podpora pre nastavenie chatu, ktorú môžete využiť priamo v chate na adrese www.chatgo.cz alebo prostredníctvom e-mailu na adrese support@chatgo.cz.
Prečo si vybrať tento doplnok?
ChatGo vám uľahčí integráciu Messenger zákazníckeho chatu do vášho e-shopu. Umožní používať pokročilé funkcie, ako sú napr. automatické odpovede s tlačidlami a obrázkami, oslovenie zákazníka v jeho mene v piatom páde a ďalšie nastavenia chatu aj automatických odpovedí pre rôzne časti e-shopu.
Ako si doplnok aktivovat?
- Najprv je potrebné nainštalovať si doplnok ChatGo
- Potom si zdarma vytvoríte účet v ChatGo aplikácii
- Pripojíte vašu firemnú facebookovú stránku, cez ktorú budete dostávať správy zo zákazníckeho chatu
- Posledným krokom je zobrazenie chatu vo vašom e-shope. V administrácii Shoptetu zistíte ID vášho klientskeho účtu a zadáte ho v administrácii ChatGo v sekcii Pridať na web> Integrácia> Shoptet
Počas skúšobnej doby samotnej služby (14 dní) si môžete ZADARMO vyskúšať, ako Messenger zákaznícky chat funguje, experimentovať s možnosťami automatických odpovedí a zisťovať reakcie vašich zákazníkov.
Vyskúšajte tiež náš nový doplnok Fotorecenzie
Nechajte svojich zákazníkov hovoriť za seba pomocou fotorecenzií.
Ukážte, že ľudia od vás radi nakupujú a sú spokojní so svojimi objednávkami, najmä s vašimi produktmi. Vďaka doplnku budete môcť automaticky zbierať fotorecenzie a publikovať ich vo svojom e-shope - na hlavnej stránke a v detailoch konkrétneho produktu pod jeho popisom.
Vyskúšajte doplnok tu.