ChatGo
Čo doplnok umožní?
- Nadviazať priamu komunikáciu s návštevníkom e-shopu
- Osloviť zákazníka a zostať s ním v kontakte cez Messenger
- Klientovi odpovedať napriamo aj pomocou automatických správ
- Prispôsobiť automatické odpovede pomocou tlačidiel a obrázkov alebo pre rôzne sekcie obchodu ap.
- Zákazník sa nemusí registrovať, všetko prebieha rýchlo cez Messenger, ktorý je veľmi rozšírený aj v našej krajine
Komunikujte so svojimi zákazníkmi podobným spôsobom, ako sú zvyknutí si písať so svojou rodinou a priateľmi. Jednoducho a pohodlne cez Messenger v mobile. Pridajte si messenger widget na svoj e-shop a posuňte svoj prozákaznícky prístup ďalej. Vašou odmenou bude viac objednávok a posilnenie lojality vašich klientov.
Vlastnosti doplnku ChatGo
Vďaka widgetu Messenger môžete nadviazať komunikáciu s návštevníkmi svojho e-shopu a v ideálnom prípade ich premeniť na svojich zákazníkov. Pomocou správ ľahko zistíte, čo presne hľadajú a s čím potrebujú poradiť. Na základe toho im môžete oznámiť dôležité informácie, alebo ponúknuť tipy na tie správne produkty.
Zákazník klikne na kontakt, čím sa priamo otvorí jeho aplikácia Messenger a začne s vami konverzovať. Ak nie je prihlásený do aplikácie Messenger, najprv sa zobrazí výzva na prihlásenie.
Pre maximálne zjednodušenie vám tento doplnok umožní odpovedať návštevníkovi priamo do jeho aplikácie Messenger. A to aj bez predchádzajúcej registrácie alebo požadovanie e-mailovej adresy. Reagovať nemusíte hneď, o kontakt neprídete a zákazníkovi môžete odpísať aj neskôr.
Veľkou výhodou je automatizácia. Svojich návštevníkov môžete oslovovať personalizovanými automatickými správami. Príklad: "Dobrý deň, Peter, vidím, že by sa Vám páčili nové kožené topánky. Môžem Vám nejako poradiť? "ChatGo rozpozná kontext, v ktorom sa zákazník práve nachádza, a tak môže automaticky doplniť napríklad aj práve prezeraný produkt.
Súčasťou doplnku je jednoduchý editor automatických správ, v ktorom môžete využiť aj akčné tlačidlá a obrázky. Pre každú sekciu e-shopu si môžete nastaviť inak prispôsobenú automatickú konverzáciu, alebo môžete obmedziť výber, na akých konkrétnych stránkach webu sa bude messenger widget zobrazovať. Môžete tiež nastaviť napríklad rôzne jazykové varianty widgetu.
Pre koho je doplnok určený?
Aktívna komunikácia so svojimi zákazníkmi je vhodná, ba dokonca odporúčaná pre všetky e-shopy. ChatGo doplnok je pre vás ten najprínosnejší, ak máte svojich zákazníkov aj na Facebooku. Ak vás zákazník raz v osloví, v kontakte na Messengeru už zostanete nastálo.
ChatGo je platené rozšírenie (14 dní zadarmo a potom 149Kč/mesiac).
Služba ChatGo umožňuje rôzne nastavenia messenger widgetu pre rôzne podsekcie stránky. Môžete napríklad vytvoriť automatické správy pre jednotlivé stránky svojho webu. Tie sa potom spúšťajú na základe miesta, kde návštevník prvýkrát otvoril konverzaciu. Napr. iný widget pre www.vasestranky.cz a www.vasestranky.cz/doprava.
Okrem toho ChatGo poskytuje aj nastavenie messenger widgetu pre viacero jazykov v závislosti od toho, v ktorej časti stránky sa nachádza, vytváranie pokročilých automatických správ pomocou jednoduchého editora, rýchle odkazy, správy s obrázkami a tlačidlami,...
Prečo si vybrať tento doplnok?
Vďaka messenger widgetu vás môžu zákazníci veľmi pohodlne kontaktovať prostredníctvom aplikácie Messenger. So zákazníkom zostávate v stálom kontakte. To je tá najväčšia výhoda oproti bežným live chatom, pri ktorých musíte zákazníka najprv požiadať o e-mail a v konverzácii pokračovať tam.
Ako si doplnok aktivovat?
- Najprv je potrebné nainštalovať si doplnok ChatGo
- Potom si zdarma vytvoríte účet v ChatGo aplikácii
- Pripojíte vašu firemnú facebookovú stránku, cez ktorú budete dostávať správy.
- Posledným krokom je zobrazenie messenger widgetu vo vašom e-shope. V administrácii Shoptetu zistíte ID vášho klientskeho účtu a zadáte ho v administrácii ChatGo v sekcii Pridať na web> Integrácia> Shoptet
Počas skúšobnej doby samotnej služby (14 dní) si môžete ZADARMO vyskúšať, ako messenger widget funguje, experimentovať s možnosťami automatických odpovedí a zisťovať reakcie vašich zákazníkov.
Vyskúšajte tiež náš nový doplnok Fotorecenzie
Nechajte svojich zákazníkov hovoriť za seba pomocou fotorecenzií.
Ukážte, že ľudia od vás radi nakupujú a sú spokojní so svojimi objednávkami, najmä s vašimi produktmi. Vďaka doplnku budete môcť automaticky zbierať fotorecenzie a publikovať ich vo svojom e-shope - na hlavnej stránke a v detailoch konkrétneho produktu pod jeho popisom.
Vyskúšajte doplnok tu.