AI Chatbot
Čo doplnok umožní?
UPOZORNENIE: Cena onboardingu doplnku (nastavenie AI + školenie) začína od 50 000 Kč bez DPH
- Informuje zákazníka o stave objednávky, dostupnosti tovaru alebo termíne dodania (pozná informácie o objednávkach). Okamžite.
- Poradí s výberom produktu (pozná informácie o produktoch a vie porovnávať alebo odporúčať podľa marže alebo skladovej dostupnosti). Okamžite.
- Pomôže so všetkým, čo máte uvedené na webe (pobočky, otváracie hodiny, reklamačný poriadok a proces, ceny a možnosti dopravy). Okamžite.
- Automaticky odpovedá na bežné otázky a rieši opakujúce sa problémy, čím šetrí čas vašich operátorov a zlepšuje celkovú efektivitu zákazníckeho servisu.
- Personalizovaná komunikácia na nerozoznanie od ľudského operátora. Ľudská, priateľská a spoľahlivá.
- Komunikuje v 90+ rôznych jazykoch, čo umožňuje obsluhovať zákazníkov po celom svete. Vie prekladať konverzácie.
- Dostupný 24/7/365, takže žiadny zákazník nezostane bez odpovede dlhšie ako minútu.
AI Chatbot, ktorý automaticky reaguje na otázky vašich zákazníkov. Doplnok zvýši spokojnosť vašich zákazníkov tým, že zaistí rýchlu a presnú odpoveď na ich otázky a zároveň zníži potrebu manuálnej zákazníckej podpory, čo vám ušetrí čas a peniaze.
Základné vlastnosti doplnku
Jeden systém správy naprieč všetkými kanálmi
Zákazníci radi využívajú rôzne komunikačné kanály – posielajú správy na chat, e-maily a niektorí dokonca zavolajú. Často jeden zákazník využije niekoľko kanálov súčasne. Efektívna komunikácia tak prebieha len vtedy, ak máte všetky komunikačné kanály napojené do jedného systému správy a na opakované otázky necháte odpovedať AI asistenta.
Prečo si vybrať práve tento doplnok
Online chat na webových stránkach je dnes už samozrejmosťou. Nájdete ho na väčšine e-shopov. Na mnohých z nich tiež svieti červený bod s textom “Momentálne nie sme online”. Náš chatbot odpovie vždy okamžite a je dostupný nepretržite. Navyše zvládne až 70% otázok automaticky. Prácu prenechá až v prípade, keď rozpozná, že je potrebný zásah ľudského operátora. To isté platí aj pre emailovú komunikáciu.
Ľudia už nie sú zvyknutí čakať a preferujú okamžité odpovede pred čakaním na e-maily. Umožnite návštevníkom svojho webu komunikáciu prostredníctvom online chatu a buďte im k dispozícii čo najrýchlejšie. Vďaka AI a autonómnym chatbotom nemusíte byť prítomní na chate nepretržite. Chatbot zvládne odpovedať samostatne a zaistí, aby zákazníci neodišli ku konkurencii kvôli dlhému čakaniu
Pre koho je doplnok určený
Tento doplnok je ideálny pre e-shopy, ktoré chcú ponúkať rýchlu zákaznícku podporu 24/7 a zároveň zefektívniť prácu svojich operátorov. Administrácia Jarabot je pripravená pre všetky veľkosti zákazníckych tímov. Nastavte automatické pravidlá pre smerovanie špecifických otázok k zodpovedajúcim kolegom. To, v čom JARABOT vyniká, je hlboká znalosť AI a schopnosť natrénovať tých najlepších AI asistentov, ktorí pracujú za vás. Získať svojho AI asistenta nikdy nebolo jednoduchšie.
Ako doplnok aktivovať?
Jednoducho si stiahnete doplnok, čím sa prepojí Jarabot s vaším e-shopom. Chatbot jednoducho sprevádzkujete tak, že nainštalujete chatbot widget (krátky skript) na váš e-shop v systéme Shoptet. Je to práca na pár minút. Začnite stiahnutím doplnku a my vás ďalej prevedieme nasledujúcimi krokmi.
Cenník
Cenník je maximálne transparentný. Platíte 0,06 EUR (1,50 Kč) za interakciu so zákazníkom (každá správa, ktorú náš AI robot napíše) a 420 Kč / mesiac za každého živého operátora chatu.
Cena onboardingu doplnku (nastavenie AI + školenia), ktorým je potrebné prejsť, začína na 2 000 EUR bez DPH.