Smartsupp by Shoptet
Čo doplnok umožní?
- Komunikovať s vašimi zákazníkmi online a budovať pozitívny imidž vášho e-shopu
- Šancu poradiť zákazníkovi, rozptýliť jeho prípadné pochybnosti a odporučiť mu vhodné produkty
- Možnosť nastaviť si rôzne automatické správy a reakcie
- Prehľad o aktuálnych návštevníkoch vášho e-shopu a ich aktivite
Toto je starý doplnok Smartsupp, ktorý od 7.9.2021 už ďalej nevyvíjame. Preto si nainštalujte nový doplnok Smartsupp+, ktorý pravidelne aktualizujeme a vytvárame preň nové pokročilé funkcie, napríklad automatické overenie stavu objednávky chatbotom.
Ak v súčasnosti používate starý doplnok, odporúčame vám prejsť na nový. Najprv ho deaktivujte v rozhraní (tlačidlo Odpojiť účet Smartsupp), potom vyhľadajte doplnok Smartsupp+ a nainštalujte ho. Podrobnejšie pokyny nájdete tu.
Uvažujete nad tým, ako celkovo zvýšiť konverzný pomer svojho e-shopu a ako mať spokojnejších zákazníkov? Jednou z ciest je určite livechat, vďaka ktorému vám môže návštevník webu kedykoľvek poslať otázku. Napríklad, ak potrebuje poradiť s výberom produktu alebo sa len uistiť, či produkt dorazí v poriadku, alebo či je skladom. Vďaka tomu získavate tiež lepšie povedomie vašich zákazníkov, pretože vidia, že máte prozákaznícky prístup a snažíte sa im poradiť. Navyše tento nástroj nahráva pohyb vašich zákazníkov, vďaka čomu viete, kde vám v e-shope vznikajú problémové miesta.
Základné vlastnosti Smartsuppu
Dokonalý prehľad o návštevníkoch
Ako operátor livechatu vidíte dôležité informácie o užívateľovi, ktorý vám práve píše. Dokonca sa môžete pozrieť aj na históriu toho, čo už ste si s daným užívateľom písali, odkiaľ vám píše, aký využíva prehliadač a veľa ďalších užitočných informácií.
Chatujte s návštevníkmi na cestách
Smartsupp má veľmi dobre spracovanú responzívnu verziu, teda môžete odpovedať na zvedavé otázky vašich zákazníkov odkiaľkoľvek iba z mobilného zariadenia. Podporované sú verzie pre Android aj iPhone.
Automatické správy
Ďalšou obrovskou výhodou sú automatické správy. Sami si môžete určiť, kde sa návštevníkovi zobrazí výzva na napísanie na livechat, na akej stránke alebo URL a za akých podmienok tak, aby to zákazníka nerušilo počas procesu výberu alebo pri surfovaní po e-shope. Správne nastavenie automatických správ môže viesť k zvýšeniu konverzného pomeru.
Nahrávanie zákazníkov
Smartsupp vám umožňuje nahrávať pohyby a správanie vašich návštevníkov. Vďaka tomu môžete oveľa lepšie vyhodnotiť, či u vás v e-shope vznikajú chyby, kde návštevníci tápu alebo aké ďalšie problémy ich odrádzajú od samotného nákupu. Nahrávanie zákazníkov je veľká zbraň a ak chcete zlepšovať konverzný pomer vášho e-shopu, je to jedna z hlavných metód, ktorú doporučujeme.
Viac informácií a ďalšie funkcie Smartsupp chatu nájdete na ich webových stránkach.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Smartsupp vám umožňuje nadviazať konverzáciu s vašimi návštevníkmi a premeniť ich na spokojných zákazníkov.
Ide o najobľúbenejší chat českých e-shopov a jeden z najpoužívanejších celosvetovo s 250 000 zákazníkmi. V Česku ho používa viac ako 5 850 e-shopov.
Pokročilé funkcie ako automatické správy, video nahrávky návštevníkov alebo detailné štatistiky využijete na zlepšenie svojej zákazníckej podpory a k navýšeniu konverzií.
Vaši zákazníci sú práve teraz na vašom shope. Založte si účet zdarma na www.smartsupp.com a začnite s nimi konverzovať ešte dnes.
Pre koho je doplnok určený?
Livechat všeobecne doporučujeme všetkým e-shopom, pretože je to ďalší komunikačný kanál, kde sa so svojimi zákazníkmi stretávate. Môžete im poradiť, pomôcť vyriešiť ich problémy alebo napríklad získať spätnú väzbu. Tá je veľmi dôležitá a ak sa ju naučíte zapisovať, tak môžete svoj e-shop, ponuku produktov alebo celkovo marketing veľmi posunúť vpred. Preto nepodceňujte spätnú väzbu vašich zákazníkov a snažte sa vnímať, kde môžu mať vo vašom e-shope problémy a ako im môžete predísť.
Potrebujete bližšie informácie k samotnej službe? Kontaktujte technickú podporu smartsupp support@smartsupp.com