Monitoring objednávok
Čo doplnok umožní?
- Pridajte poznámku alebo pošlite emailové upozornenie na objednávky, ktoré obsahujú určité produkty alebo vyžadujú špeciálnu starostlivosť.
- Vytvorte si zoznam pravidiel pre detekciu podozrivých objednávok a problémových klientov.
- Doplnok vás automaticky upozorní, keď je vaša nová objednávka podozrivá.
Na základe vašich pravidiel systém vyhodnocuje nové objednávky a v prípade, že narazí na podozrivú objednávku, pošle Vám email alebo pridá poznámku k objednávke, aby ste si na ňu dali pozor.
Ak sa častokrát stretávate s problémovými klientami, ktorí nepreberajú balíčky alebo potrebujete k objednávkam pridávať poznámky na základe pravidiel, tak Vám tento doplnok pomôže zjednodušiť tento proces.
Základné vlastnosti doplnku
Tento doplnok umožnuje posunúť automatizáciu vášho eshopu na ďalšiu úroveň. Na základe Vami definovaných pravidiel bude pravidelne kontrolovať nové objednávky a prípadne vás informovať niekoľkými rôznymi spôsobmi o nezrovnalostiach v objednávkach.
Vytvorte si vlastný zoznam pravidiel, ktoré na základe mena, adresy, emailu, kódu produktu alebo počtu storn dokážu na objednávku reagovať a dať Vám vedieť, že vyžaduje vašu pozornosť.
Doplnok nikdy nebude zasahovať priamo do administrácie vašeho eshopu a nebude objednávky sám rušiť. Bude vás o nich len informovať. Ďalšie akcie sú len na vás.
Prečo si vybrať práve tento doplnok?
Ak chcete mať informáciu o tom, že sa vám predal konkrétny produkt alebo prichádzate o peniaze vďaka opakovaným neplatičom, tak je tento doplnok práve pre Vás.
Notifikačné emaily veľmi jednoducho môžete preposielať napríklad do Slacku za pomoci IFTT alebo skladníci pri expedícii uvidia poznámku, aby nezabudli nalepiť ochranné sklo na mobil, pretože objednávka túto položku obsahuje.
Ako doplnok aktivovať
Po objednaní doplnku vám príde na váš email vygenerované heslo. Toto heslo použijete na prihlásenie do is.brani.cz. Po prihlásení prejdete do sekcie Monitoring objednávok, kde si môžete vaše filtre spravovať.
Heslo si môžete zmeniť po prihlásení v pravom hornom rohu po kliknutí na váš email a následne Užívatelský účet.
Ako definovať pravidlá
Filter
- Meno / Email / Adresa obsahuje - tu uveďťe, aký reťazec znakov sa má vo vašich objednávkach hľadať.
- u poľa Adresa to môže byť akákoľvek informácia z adresy zákazníka (ulica, mesto, PSČ)
- IP adresa - ak sa u vás opakujú problémové objednávky z rovnakého počítača, môžete zaradiť jeho IP adresu do pravidiel. IP adresa, z ktorej objednávka prišla, môžete nájsť priamo v správe vašeho eshopu a to po otvorení objednávky, pod záložkou "Doplňující informace" nad poľom poznámky.
- Kód/Názov produktu obsahuje - môzete pridať viacero kódov/názvov a keď aspoň jeden z nich sa nachádza v objednávke, prevedia sa akcia.
- Email mal storno viac ako - ak náš nástroj zistí, že uvedený email mal už uvedený počet storno objednávok, označí každú ďalšiu ako podozrivú.
Akcia
- Poslat na email - zašle informačný email o tom, že bola splnená daná podmienka u určitej objednávky.
- Zapsat do logu změn - zapíše informáciu o podozrivej objednávke do logu v informačnom systéme is.brani.cz.
- Zapsat do poznámky k objednávce - umožňoje zapísať info o podozrivej objednávke priamo do poznámky o danej objednávke.
Import a export pravidiel
Pod zoznamom pravidiel môžete vidieť tlačidlo export do CSV. Jeho prostredníctvom sa vyexportujú všetky stávajúce pravidlá do súboru, ktorý je možné otvoriť v tabuľkovom editore na počítači a vytvárať pravidlá efektívnejšie a rýchlejšie.