Mall EXPANDO
Čo doplnok umožní?
- Synchronizovať sklady a ceny produktov
- Jednoduchú správu MALL objednávok
- Spárovať a synchronizovať objednávky, platobné metódy a dopravcu z Vášho e-shopu späť do administrácie MALL Partner
- Prenášať sledovacie čísla do administrácie MALL partner
- Uľahčiť každodennú operatívu na MALL Partner
MALL je nákupná galéria, kde môžete predávať aj vy! Stačí byť súčasťou programu MALL Partner a s tým vám pomôže EXPANDO a tento doplnok. Môžete tak osloviť až 60 miliónov zákazníkov na trhoch strednej a východnej Európy. Doplnok vám uľahčí každodennú prácu s objednávkami z MALL Partner programu.
✉️ Ak máte nejaké otázky ohľadom doplnku, prepojenia či predaju na MALL, kontaktujte nás na help@expan.do, telefónnom čísle +420 704 393 462 alebo chate v pravom dolnom rohu v EXPANDO APP.
⚠️ Bezplatná 30-dňová doba sa vzťahuje na cenu Shoptet doplnku 100,-/mesiac, nevzťahuje sa na EXPANDO služby.
Základné vlastnosti doplnku
S doplnkom budete mať prehľad o všetkých objednávkach na jednom mieste . Pomôže vám zaistiť ľahký import objednávok z MALL Partner portálu a synchronizuje ich aktuálny stav. Takisto pomôže preniesť sledovacie číslo. Ušetríte si tak dvojitú prácu s udržiavaním správneho stavu objednávok vo vlastnom e-shope aj na partnerskom portáli MALL Partner. Doplnok pomôže aj so synchronizáciou skladov a cien produktov zo Shoptet do MALL partner.
Do MALL partner je potrebné vložiť produktový MALL/Heureka feed na zalistovanie produktov. V tomto feede je potrebné zachovať rovnaké SKU produktov ako v Shoptet, aby EXPANDO APP spoznala, ktoré hodnoty má priradiť k príslušným produktom. Tým znížite duplicitné práce na minimum.
Čo dokáže doplnok?
Vďaka doplnku sa budú automaticky synchronizovať hodnoty skladov a cien produktov zalistovaných na MALL partner na základe rovnakých SKU. Tým udržíte reálnu a aktuálnu dostupnosť produktov aj v MALL. Doplnok vie tiež znížiť skladovú zásobu pri tovare, aj keď je objednávka v stave „Čaká“ a teda nie je importovaná do Shoptet.
❗️Listing neprebieha cez EXPANDO APP, ale je nutné produkty importovať do MALL partner pomocou MALL alebo Heureka feedu. Pomocou MALL feedu môžete zvýšiť potenciál vášho predajného účtu. S prípravou MALL feedu vám môžeme pomôcť.
Objednávky z MALL partner sa prenesú do vašej Shoptet administrácie . V prípade vlastnej prepravy zadáte do Shoptet sledovacie číslo zásielky , ktoré cez doplnok a EXPANDO APP prenesieme do MALL partner. Nie je teda nutné objednávky duplikovať do ďalších systémov a ručne udržiavať stavy objednávok správne.
⚠️ Pozor: MALL nepodporuje v SKU znak / (lomka). Pri produktoch, ktorých SKU lomítko obsahuje, je potrebné v Shoptet zmeniť tento znak na _ (podčiarkovník).
Pre koho je doplnok určený?
MALL EXPANDO doplnok je určený pre všetkých, ktorí už predávajú alebo chcú predávať na MALL a zároveň si uľahčiť správu objednávok. Nemusíte teda zložito prepojovať MALL partner a váš e-shop pomocou API rozhrania, všetko zvládnete s týmto doplnkom.
Ako aktivovať doplnok?
1. Založte si účet na MALL partner.
2. Registrujte sa v EXPANDO APP. V prípade využitia Shoptet ako zdroja dát sa stačí prihlásiť cez konto Shoptet a automaticky sa do EXPANDO APP všetky dáta produktov z Shoptet naimportujú.
3. Prepojte MALL a EXPANDO APP. V EXPANDO APP nájdete sekciu Predajné kanály > MALL SK, kam je nutné vložiť ClientID z administrácie MALL partner. Do MALL partner je zase nutné vložiť Webhook z EXPANDO APP.
4. Nastavte si pravidlá importu objednávok, platieb a dopravy do Vášho e-shopu v EXPANDO APP > Nastavenia > Všeobecné > MALL.
Synchronizovať ceny
Týmto prepínačom nastavíte, či chcete aktualizovať ceny podľa vášho e-shopu. Ak je táto možnosť vypnutá, ceny neaktualizujeme.
Synchronizovať sklady
Týmto prepínačom ovládate aktualizáciu skladových zásob. Pokiaľ je táto funkcia zapnutá, aktualizujeme skladové zásoby v MALL podľa skladových zásob na e-shope. Ak si chcete skladovú zásobu aktualizovať ručne, túto možnosť vypnite.
Chcem do MALL posielať stav objednávky shipping
Pokiaľ je táto funkcia zapnutá, prenesú sa objednávky, ktoré v Shoptet označíte zvoleným stavom, do MALL partner v stave shipping.
Chcem do MALL posielať stav objednávky shipped
Pokiaľ je táto funkcia zapnutá, prenesú sa objednávky, ktoré v Shoptet označíte zvoleným stavom, do MALL partner v stave shipped.
Chcem do MALL posielať stav objednávky delivered
Pokiaľ je táto funkcia zapnutá, prenesú sa objednávky, ktoré v Shoptet označíte zvoleným stavom, do MALL partner v stave delivered. Táto funkcia funguje aj opačne – pokiaľ v MALL partner zmeníte stav objednávky na delivered, prenesieme stav aj do vášho Shoptet.
Importovať objednávky, ceny a sklady
Týmto prepínačom zapnete alebo vypnete celkový import objednávok, cien a skladov produktu do Shoptet. Pokiaľ je táto voľba vypnutá, nebudú sa importovať žiadne objednávky do Shoptet.
Vybrať stav objednávok pre import do Shoptet
Pokiaľ je táto voľba zapnutá, budú nové MALL objednávky do Shoptet importované vo zvolenom stave (napr. „Nevybavená“).
Importovať objednávky a ďalej automaticky neupravovať ich stav
Táto možnosť zariadi, že sa objednávky z MALL do Shoptet importujú, ale automaticky sa ich stav nebude ďalej upravovať.
Neimportovať objednávky, ale ponižovať skladovú zásobu
Pokiaľ je táto funkcia zapnutá, nebudú sa objednávky importovať do Shoptet, ale zostanú iba v EXPANDO APP. Podľa objednávok sa ale bude aktualizovať skladová zásoba produktov.
V prípade predaja do iných krajín Vám pomôžeme s prekladmi produktov.
Ako prepojiť MALL krok za krokom nájdete v tomto návode.
Koľko služba mesačne stojí?
Cena doplnku je 100 Sk / mesiac. Cena za služby EXPANDO APP sa odvíja od počtu objednávok za mesiac, viď nižšie: