Informácie o objednávke na FB Messenger
Čo doplnok umožní?
- Naviazať osobnejší vzťah medzi vami a zákazníkom
- Vyjsť v ústrety zákazníkovi, ktorý si môže informácie o svojej objednávke nájsť aj v Messengeri a nie je odkázaný len na e-mail.
Ponúknite svojim zákazníkom zaslanie rekapitulácie objednávky tiež na Facebook Messenger. Ak nechcú, nemusia sa pritom na e-shope registrovať, je to vlastne vylepšená verzia SMS upozornenia.
Vlastnosti Informácie o objednávke na Messenger
Ak vám dá zákazník súhlas, môžete mu posielať informácie o jeho objednávke aj do tohto populárneho komunikačného kanála. A tak zákazník nebude musieť hľadať v smskách alebo v e-mailoch.
Naviac má priamu príležitosť sa opýtať aj na niečo iné, a tak s ním môžete nadviazať komunikáciu a obratom mu odpovedať. Hneď budete pôsobiť ústretovo a zákazník váš prístup určite ocení. Na Messengeri sa často rozprávame s priateľmi, a tak sa stavte, že si vhodnou komunikáciou s klientom získate dôveru a zákazník z vás bude mať príjemný pocit.
Podrobný návod, ako si všetko nastaviť, nájdete v našej nápovede v sekcii Facebook Messenger.
Prečo si vybrat tento doplnok?
Samotná komunikácia je veľkou zbraňou a výhodou, ktorú veľa e-shopov stále podceňuje. E-mail už sa často nepovažuje za dostatočne rýchly komunikačný kanál a FB Messenger si z každého berie len to najlepšie (odkazy, galéria, gify, prehľad o doručení atď.). Zahrňte ho do svojich nástrojov pre nadviazanie vzťahu so zákazníkom.